Strategi Kaum Pagan Menuju The New World Order (Part 8)

>> Wednesday, December 2, 2009

Ideologi yang dicipta untuk meruntuhkan institusi kekeluargaan

Adakah anda pernah atau sedang mengalami penyakit kista di rahimnya? Atau mungkin adik, kakak, isteri, anak, atau ibu kita yang mengalami penyakit itu? Kista adalah kantung yang berisi darah hitam pekat dan sangat kotor. Dalam kebanyakan kes, doktor biasanya akan membuang kista melalui pembedahan. Namun selepas pembedahan, kista boleh tumbuh lagi.

Kista di rahim

Dalam rundingan dengan doktor, biasanya kita akan ditanya adakah kita sering memakan ayam goreng di kedai-kedai fasfood, atau lebih terperinci lagi seperti adakah kita sering memakan sayap ayam goreng? Dan kebiasaan pesakit akan mengangguk. Jika demikian, sudah jelas bahawa pesakit merupakan salah satu korban dan mangsa dari zat kimia atau hormon steroid yang telah disuntikkan ke dalam tubuh ayam dan kebiasaannya memang disuntik pada bahagian sayapn atau leher ayam tersebut. Dua tempat dalam tubuh ayam itulah yang menyimpan kandungan steroid yang paling banyak jika dibandingkan dengan bahagian tubuh ayam yang lain.

Tutup mata kita dan buka kembali dengan paradigma yang benar-benar baru. Pengurangan populasi manusia sedang berlaku di sekeliling kita dengan berbagai cara. Konflik, peperangan, penyakit, pembunuhan, masalah sistem ekonomi, bencana alam buatan, ideologi, sistem demokrasi, dan sebagainya. Dan tahukah Anda jika semua itu terjadi bukan kerana kebetulan namun sesuatu yang sudah dirancang dengan matang dan amat rapi sejak sekian lama.

Adakah Anda percaya jika AS menjadi negara super-power satu-satunya di dunia saat ini kerana faktor kebetulan? Percayakah Anda Kesatuan Soviet Rusia hancur kerana satu kebetulan? Percayakah Anda jika Zionis-Yahudi berada di belakang semua kerosakan di muka bumi sejak zaman para nabi hingga sekarang? 

Di dalam kitab suci al-Qur’an, Allah SWT telah berkali-kali menyampaikan firman-Nya bahawa bangsa Yahudi merupakan bangsa perosak, pengkhianat, tidak boleh dipercayai, dan sumber segala kerosakan di muka bumi ini. Anda harus percaya dengan kenyataan ini. Kian hari kian terbukti segala konspirasi Zionis-Yahudi, pewaris kekuatan paganisma purba, dalam menghancurkan umat manusia lain demi merialisasikan impiannya menciptakan pemerintahan dunia baru berdasarkan versinya sendiri.

Kuota Calon Perempuan

Perkara yang mungkin belum pernah terlintas di benak anda adalah strategi pengurangan populasi manusia melalui penanaman ideologi atau gerakan ideologi. Feminisme merupakan salah satu gerakan yang melawan fitrah kejadian manusia yang diberikan Allah SWT kepada umat manusia. Golongan ini ingin menyamaratakan kedudukan (hak dan kewajiban) antara lelaki dan perempuan.

Tahukah Anda - sistem demokrasi telah memberikan kuota perwakilan perempuan dalam struktur pemerintahan. Padahal sudah jelas kepada kita, dengan semakin banyak peranan perempuan di sektor awam, dengan meninggalkan kewajiban utamanya sebagai pendidik di dalam keluarganya, maka situasi ini akan menyebabkan kesan yang buruk di dalam pendidikan angota keluarganya dan juga mengurangkan kadar kesuburannya disebabkan keadaan fizikal dan mentalnya yang keletihan.

Ironinya, idea yang sarat dengan niat jahat tersirat dalam menghancurkan sendi-sendi kekuatan kekeluargaan tersebut didukung sepenuhnya oleh parti-parti politik yang berasaskan Islam. Adakah mereka faham dengan perkara ini dan tidak peduli atau mereka memang tidak tahu kerana kurangnya matlamat dan bahan bacaan yang sewajarnya?

Adalah satu pembohongan besar jika dikatakan seorang perempuan yang menjadi anggota perundangan, di mana sering kali pulang lewat hari disebabkan banyak mengikuti mesyuarat, mampu menjadi pendidik utama bagi anak-anaknya di rumah, melebihi “pendidikan” yang diberikan oleh televisyen dan pengaruh dalam lingkungan pergaulannya. Perempuan jenis ini tanpa disadari memperhambakan perempuan lainnya yang dijadikan sebagai pembantu (orang gaji) rumah tangganya.

Bagi yang ingin mendalami kajian tentang perkara ini silakan membaca dua buku ini “Evolusi Moral” (Sayyid Quthb) dan “Kejuruteraan demografi dan globalisasi kerosakan: aspek konspiratif persidangan Kaherah dan Beijing” (Ummu Hani, Yayasan Ibu Harapan). Dua buku ini insya Allah akan dapat membuka pemikiran kita tentang mengapa konspirasi Yahudi antarabangsa  perlu menggunakan para perempuan di dalam sektor awam.

Jika kita mengaku sebagai orang yang mengambil peduli dengan ayat-ayat Allah, seharusnya kita wajib mengembalikan posisi perempuan ke tempat yang sangat terhormat sebagai Ummu Madrasatun ‘Ula, Sang Pendidik Utama di dalam keluarga, jadi bukan menyerahkan pendidikan anak-anak kita kepada pembantu, atau guru yang datang ke rumah kita. Kita harus menentang dan menolak sunnah-Yahudi, walaupun langkah ini kurang popular di masa sekarang. Kerana al-haq itu tetaplah al-haq, walaupun perkara itu popular ataupun tidak.

Di dalam bahagian ke sembilan, akan dipaparkan agenda terakhir kaum pagan moden ini. Insya Allah. 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP