Strategi Kaum Pagan Menuju The New World Order (Part 4)

>> Wednesday, December 2, 2009


United Nations sebagai ajen Konspirasi

Peperangan atau konflik yang besar merupakan ‘barang mainan’ kaum Konspirasi sejak sekian lama. pelbagai revolusi besar dunia seperti revolusi Inggeris dan Perancis, memang sengaja dirancang oleh mereka. Bahkan banyak pakar ilmiah dan pengkaji menyatakan jika Jeneral Albert Pike, seorang Jeneral AS dalam Perang Saudara yang gemar dengan perkara-perkara mistik, telah lama merancang perang dunia.

Memasuki abad ke-21, setelah melalui Kongres Zionis Internasional I di Basel, Swiss, pada tahun 1897, yang mengesahkan Protocol Zionis sebagai agenda bersama gerakan Konspirasi untuk menguasai dunia. Emas dan propaganda merupakan dua komponen utama yang dipergunakan sebagai senjata kelompok ini.

Kejatuhan nilai wang disebabkan wang tidak disandarkan pada nilai emas

Hampir seluruh Eropah berada dalam cengkaman kuku-kuku mereka. Begitu juga dengan Amerika Syarikat. Mereka mahukan Eropah mengikut kemahuan mereka. mereka mencipta konflik di Eropah supaya Eropah hanya tunduk kepada golongan ini. Oleh sebab itu, terjadilah Perang Dunia I yang diikuti oleh Perang Dunia II. Kedua-dua perang besar ini dengan korban puluhan juta nyawa manusia ini diangap berhasil untuk mengambil alih tampuk politik dan ekonomi dunia.

Pasca Perang Dunia II, mesin propaganda Konspirasi menanamkan kepada otak seluruh manusia bahawa bangsa Yahudi telah mengalami penderitaan dalam perang tersebut dengan berlakunya pembasmian etnik Yahudi yang dilakukan oleh Nazi Jerman. Tragedi Holocaust dijadikan berhala baru dalam peta politik dunia di mana tidak seorang pun boleh mempersoalkan kesahihannya. “Dengan adanya mitos Holocaust ini, Barat dibuat merasa begitu berdosa akan apa yang terjadi terhadap kaum yahudi, ” demikian kata Prof. Norman G. Finkelstein dalam bukunya “The Holocoust Industry”.

The Holocoust Industry

Bangsa Yahudi telah berjaya mendirikan “Negara” di atas tanah milik bangsa Palestin dengan dokongan pelobi politik Negara-negara Barat.

Untuk melicinkan jalan menguasai dunia, maka Konspirasi mendirikan sebuah badan super power iaitu United Nations. PBB ditubuhkan di San Francisco, AS, pada 24 Oktober 1945 semasa Persidangan Dumbarton Oaks di Washington, DC. Sidang Umum yang pertama, dihadiri wakil dari 51 negara, berlangsung pada 10 Januari 1946 di London. Sebelumnya PBB ini menggunakan nama Liga Bangsa-Bangsa.

United Nations

Badan Antarabangsa ini dilengkapi dengan lembaga-lembaga yang merangkumi hampir semua bidang kehidupan seperti kesihatan (WHO), makanan dan pertanian (FAO), perbankan dan ekonomi (World Bank dan IMF), dan sebagainya. Sesungguhnya, PBB ini merupakan perintis ke arah perjalanan dunia baru yang menghendaki adanya satu pemerintahan yang berhak mengatur negara-negara lainnya.

Sepanjang kewujudannya, PBB terbukti menjadi alat untuk kepentingan imperialis Barat terhadap negara-negara selatan. Dalam semua perkara, PBB sentiasa mengambil jalan yang menguntungkan kaum Konspirasi. Jika pun ada resolusi yang tidak memihak kepada Israel, misalnya, maka perkara tersebut hanyalah sebuah resolusi di atas kertas yang tidak memiliki kesan apa pun terhadap Israel. Namun jika ada resolusi PBB terhadap negara-negara Islam, maka resolusi itu wajib dipatuhi dan dilaksanakan walaupun dengan peperangan sekali pun.

Mengawal Populasi Dunia

Begitu banyak fakta-fakta konspirasi dan ketidakadilan berkaitan dengan PBB. Namun ada satu konspirasi PBB yang luput dari perhatian khalayak ramai sekarang iaitu tentang perancangan Konspirasi untuk mengurangkan populasi dunia sehingga dunia ini hanya dihuni oleh 500 juta manusia. Ini bererti pengurangan sekitar 93% penduduk dunia.

Mereka cuba meracuni pemikiran kita bahawa dunia sekarang tidak mampu untuk menampung kehidupan 6 milion manusia di muka bumi ini. Untuk menciptakan satu dunia yang lebih baik, maka diperlukan pengurangan jumlah populasi umat manusia sebanyak 93% atau dunia ini hanya mampu untuk menampung kehidupan 500 juta manusia.

Yang uniknya, Disember 2012 merupakan waktu yang ditentukan oleh pihak Konspirasi untuk memulakan program ini secara besar-besaran. Belum ada pihak yang mengetahui mengapa Konspirasi memulakan program yang akan mengurangkan jumlah populasi manusia secara drastik ini pada Disember 2012.

Kalender Maya

Berabad silam, suku bangsa kuno seperti Suku Maya, Suku Hopi, Kaliyuga, Aztec, dan juga Mesir Kuno telah meramalkan di dalam sistem kalender kuno mereka, pada akhir tahun 2012 dunia lama akan berakhir dan dunia baru akan muncul. Perhitungan suku-suku kuno ini berdasarkan pada pergerakan bintang-bintang dan berbagai ramalan mistik mengikut kepercayaan mereka.

Di abad milenium ini, ketika sebahagian dinding Pentagon hancur dilanggar sebuah pesawat kecil pada tanggal 11 September 2001 (baca disini tentang kebohongan amerika dalam serangan 911), segelintir elit AS yang juga merupakan tokoh-tokoh Konspirasi Paganisma Moden ini menginginkan agar Pentagon diubah dan dimodenkan lebih canggih lagi dengan berbagai peralatan yang berteknologi tinggi.

Masa untuk memodenkan Pentagon ini adalah Disember 2012.

2 comments:

Anonymous October 25, 2011 at 6:54 AM  

Post ini ditaja oleh SCC...? Waspadalah pada mereka... InshaAllah aman...

Zharif Alimin October 25, 2011 at 2:03 PM  

SCC tu apa?

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP