Gambar- Para Syuhada Gaza Tersenyum

>> Wednesday, December 9, 2009


Alangkah agungnya seorang yang syahid. Di akhirat dia memperoleh kebesaran luar biasa. Dia tidak meninggalkan dunia ini kecuali dengan barisan yang mulia. Manusia menangis, sedangkan syahid tersenyum.

Kegembiraan melihat tempat tinggalnya di syurga mengukir senyum di bibir sang syahid, seperti yang kita lihat terhadap wajah para Syuhada Gaza ini.







17 comments:

sicomot-comel January 10, 2011 at 8:22 PM  

subhanallah...
alngkah indahnya kalau kita mati macam tu nnt..
bertuah siapa yang mati syahid tu..

hollowgram January 12, 2011 at 11:32 PM  

memang manakjubkan.. masyaallah

Anonymous January 14, 2011 at 1:56 PM  

subhanallah...mengalir air mata saya yg melihat...betapa besarnya ganjaran yg mereka dapat..

ASaDa RyutaRo January 21, 2011 at 5:29 AM  

subhanallah!

zulfadhli March 28, 2011 at 10:06 PM  

subhanallah.....kan best kalau mati syahid.....

Ana admi April 11, 2011 at 3:00 AM  

subhanallah betapa besar nye ganjaran yg mereka dpt di syurga kelak..

Anonymous June 21, 2011 at 11:33 AM  

Subahanallah....syuga telah menanti mereka semua..

Anonymous July 3, 2011 at 7:22 AM  

I think there all go to hell!!

wanacesh July 4, 2011 at 4:33 PM  

masyaallah,,sesungguhnya janji Allah itu benar belaka,,

Mawar MahSury July 13, 2011 at 4:35 PM  

SubhanAllah....
sesungguhnya Allah telah menjanjikan mereka syurgaNya..
tidak sia2 mereka mengorbankan jasad dan jiwa mereka demi menegakkan agama Allah....

perjuangan itu pahit manakala syurga itu manis....

p/s: terfikir jugak, layakkah diri ni menjejakkan kaki ke dalam syurgaNya? :'(

Anonymous September 15, 2011 at 6:51 PM  

subahanallah, alangkah gembiranya kalau aku spt mereka..

Anonymous November 23, 2011 at 6:37 PM  

MUKA SYAITAN ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Faiqah Umaira December 6, 2011 at 4:41 PM  

Ya Allah, Subhannallah , janji Allah itu pasti, tak terucap dengan kata-kata melihat mereka semua ni, Harap sangat aku akan jadi seperti mereka .. :)

Anonymous December 8, 2011 at 10:53 AM  

sesunguhnya ketika nyawa mereka ditarik ,itu adalah perkara paling nikmat mereka rasai ,kerana itu mereka tersenyum . dikatakan bahawa, para syuhada yang mati syahid meminta kepada Allah supaya ditarik lagi nyawa mereka bukti bahawa nikmatnya nyawa mereka ditarik.

Tyrant Enemy December 10, 2011 at 9:33 PM  

anonymous ko lah masuk nerake ckp orang pulak....

kawan orang kecil December 11, 2011 at 5:32 AM  

orang yang buta mata hatinya sememangnya seronok hidup dalam bayangan dunia tanpa menyedari dirinya dikawal..

teruskan dengan keindahan dunia anda saudara2 anonymous..kita jumpa di akhirat kelak siapa sebenarnya yang "go to hell"..

Anonymous January 4, 2012 at 5:57 PM  

allahuakbar

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP