Kristianisasi Menular Di Iraq

>> Saturday, January 21, 2012

Cara mereka dapatkan pasangan hidup

Iraq bukanlah satu negara yang kecil, kerana Iraq merupakan negara ketiga pengeluar minyak terbesar dunia. Hasil daripada rakyatnya yang inginkan perubahan dan dalam masa yang sama mendapat bantuan dari Amerika dan negara-negara yahudi maka kini Iraq bukan lagi sebuah negara Islam. Ramai umat Islam di Iraq kini menyesal dengan apa yang berlaku kerana maksiat kini sudah bebas dilakukan dimerata tempat seluruh Iraq.

98% penduduk Iraq beragama Islam


Dengan menggunakan hak kebebasan, yahudi berjaya memperdayakan umat Islam di Iraq. Kini Yahudi menggunakan modus Operandi yang sama juga seperti di negara Islam yang lain dan Malaysia juga tidak terlepas daripada ancaman ini. Berikut adalah gambar terkini yang berlaku di Iraq

Iraq bukan lagi negara umat Islam.

Tawaran percutian untuk mereka yang masuk kristian.

Kanak-kanak iraq Islam yang telah masuk kristian tersenyum riang.




Lelaki Islam yang bakal DiKristiankan

Upacara Kristian merupakan upacara rasmi negara



Warga Iraq ini dulunya Islam sekarang telah Kristian

Mencari Jodoh cara Kristian

Inilah yang dikehendaki oleh pihak Barat

Kanak-kanak Iraq dibaptiskan

27 comments:

ukhti rnajieha January 21, 2012 at 3:40 PM  

teruknye .=.=.
ya ALLAH ...........

Anonymous January 21, 2012 at 4:18 PM  

Boleh caya ke fakta ni...??????..

durrahnur January 21, 2012 at 6:55 PM  

betul kah fakta ni?masyaallah..sungguh xpercaya...

The Black Jubah January 21, 2012 at 10:06 PM  

Astaghfirullah...moga-moga dijauhkan dari anak, keluarga dan seluruh umat Islam.

Hairun Azmi Hashim January 21, 2012 at 10:24 PM  

Dasyat dan menakutkan...
Semuga ada sesuatu di lakukan untuk menyelmatkan Iraq..


Jom join Giveaway Sulung Miecyber's Blog

http://www.miecyber.com/2012/01/giveaway-sulung-miecybers-blog.html

A.Fathi January 22, 2012 at 10:47 AM  

Malaysia juga sedang menuju ke arah ini. Ummat Islam bergaduh kerana isu politik, walhal isu agama tidka pernah diambil kira

Anonymous January 22, 2012 at 11:48 AM  

stuju ngn a.fathi..konsert sana sini,lambakan reality show..malahan dr kcil lg dh diasuh ngn hiburan cthnya bntang kcil..sumenye hiburan yg melalaikn..nauzubillah..:-(

Free Pc Game January 22, 2012 at 6:44 PM  

Thanx for sharing all these wonderful Posts and Blog.I really like them and looking forward for the newposts.You can Download Games Wasteland Angel (2011)Hunted: The Demon's Forge & The Chronicles of Riddick From zoobygamez.

Pc Games Download January 22, 2012 at 6:44 PM  

Thanx for sharing all these wonderful Posts and Blog.I really like them and looking forward for the newposts.

Gharib Sahrawi January 23, 2012 at 10:25 AM  

"Sesungguhnya Allah benar-benar mengetahui orang-orang yang benar (iman mereka) dan sesungguhnya Allah mengetahui orang-orang menipu" -surah Al-Ankabuut ayat 3

Cheguman January 24, 2012 at 11:54 PM  

baca sejarah andalusia yang kini menjadi Sepanyol. cara yg sama diulang semula.

Mari lah kita kata kepada diri sendiri: "ini semua cerita dusta!"

Harap-harap hati kita akan percaya...

Cheguman January 24, 2012 at 11:56 PM  

mungkin artikal di http://waadat.blogspot.com/2012/01/tukar-tiub-dedah-usaha-orang-asing.html ada kaitan dengan artikal di atas.

Anonymous January 25, 2012 at 1:43 AM  

Angkara pentadbiran diperintah oleh puak SYIAH....(TALIBARUT YAHUDI)

Anonymous January 25, 2012 at 9:47 AM  

anon 1:45 paling bangang sekali, wei kat iraq tu dr dulu lagi dah ramai rab kristian, dan aku dok percaya bulat2 artikle nie, mintak maaf ler,

Anonymous January 25, 2012 at 10:07 AM  

org keristian atau yahudi yg cari jodoh gitu? seramnya..meraba2 gitew

luv_ima January 25, 2012 at 3:07 PM  

Mcm ni ke perangai org islam menyebar fitnah?? Mana bukti yg tentang gambar2 di atas? sekadar gambar dgn cerita bodoh memang perangai jahat. Yang percaya artikel ni memang bengap dan bodoh.

The Black Jubah January 25, 2012 at 6:38 PM  

Bukan lah sepatutnya percaya, tetapi ambil lah iktibar, perkara ni memang sedang berlaku. Ada ibu yang mohon imam di sebuah masjid di tempat saya buat solat hajat untuk anak perempuan nya yang dah masuk Kristian kerana nak berkahwin...kerana cinta....memang cara yang paling berkesan setakat ini. Ingat Aishah Bokhari ?

Anonymous January 25, 2012 at 6:40 PM  

syukurlah mereka da sedar...harap2 lebih ramai lagi warga iraq masuk agama kristian..hidup mereka akan berubah lebih baik..amen.

Anonymous February 14, 2012 at 8:59 PM  

apebende la admin blog ni...wey paham bahasa arab x??? tahu maksud ayat yg ditulis kat dalam gambar????? xde kaitan langsung dgn memurtadkan org islam iraq....jgn la memandai2 guna sentimen mcm ni....ade ke patut admin ckp bdk tu tersenyum riang sbb masuk kristian??? wey blaja bahasa arab dulu la wey...........tolong jgn sebarkan perkara2 mcm ni...dan membuat andaian yg bukan2....tolong bertanggungjawab terhadap tulisan anda wahai admin.....maen sedap die je nk copy paste....
kt iraq mmg ade komuniti kristian yg dah lama wujud sblum islam lg.....org arab bkn semua muslim..ade yg kristian,ade yg yahudi ade yg majusi ade yg atheis...

Obat Tradisional darah tinggi April 7, 2012 at 3:04 PM  

semoga kita umat islam kuat iman dan islam..

Anonymous April 16, 2012 at 12:17 PM  

saya rasa kerja kamu ni suka memfitnah org2 kristian.tidak payah pergi jauh, di malaysiapun, kalau masuk islam dapat macam2.org asli masuk islam dapat bantuan daripada kerajaan, org kristian di sabah masuk islampun dapat duit dan tanah malahan ada yang dapat naik pangkat dan projek.semua agama pun buat pekara macam itu lah bro. sepekara lagi, gambar terakhir itu bukan cara orang kristian membaptiskan kanak2.itu adalah upacara pembersihan kaki oleh paderi kepada pelayan gereja dlm kes ini adalah "altar boy".altar boy merupakan pembantu paderi digereja.upacara ini menjelaskan tentang bagaimana seorang ketua harus merendahkan diri dalam memberikan pelayanan kepada umatnya.tidak ada seorang ketua sanggup mencuci kaki orang bawahannya kan.itulah besarnya maksud menjadi rendah diri apabila menjadi ketua atau guru kepada pengikutnya.saya harap janganlah memfitnah kalau tidak tahu walau sedikitpun tentang agama orang lain.pergilah kamu tidur dengan fitnah kamu selamanya.

nodino May 28, 2012 at 4:01 PM  

nampaknya si admin blog ini mmg lahir utk memfitnah dan berlidah ular. tanya iman ko ni si blog admin, adakah kamu takut kepada tuhan? kalau takut, kenapa berani melontar fitnah hanya utk memainkan perasaan kaum2 dan puak2 sesama manusia? bertobatlah....

freeservant July 23, 2012 at 2:40 PM  

Saudara dan saudari yg lain agama. Mungkin cerita diatas adalah kumpulan cerita2 yg bercampur baur. Tapi kenape saudara bercakap kasar begiti.tepuk dada ynya iman saudara. Pernshkah saudara saudari bertanya tentsng 25th dec setiap tahun yg disambut itu. Buka sejaraah tanya minda anda kenape dan kenape semuanye.rujuk kitab dan buku.....yg sahih.....dan tua akan kebenarannya

Danny December 4, 2012 at 3:37 PM  

Truthfully it's very astonishing content to me, In fact now I am your fan with that one, appreciation for sharing such reports among us! The Amazing Spiderman Game | Counter Strike 1.6 Game | Need For Speed Most Wanted Game

Naveed Rauf February 15, 2013 at 7:31 PM  

Nice Site: Thanks for sharing really like them and looking forward for the newposts.You can download, Pc Games Download or PS3 Games - OR Pc Download XBOX OR All Every About Games Download Download Games Packs

Anonymous June 28, 2013 at 4:11 PM  

Hak mereka lah nak masok kristian.Tuhan memberkati mereka semua

Anonymous March 20, 2014 at 12:33 PM  

apa yang aku tau KRISTIAN tetap agama sesat..hak mereka nak masuk Kristian? Kalau hindu masuk kristian blh thn lg..tp klu Islam msk kristian tu dh murtad! Patut penggal kepala! apa punya bodoh dan xguna akal korg ni percaya temberang paderi paus korg tu..TRINITY? 3 tuhan dlm 1? Bangang pnya ideology...BIBLE? Bpe byk version yg ada? Bla dh byk version confirm dh bpe kali adjust! Situ dh tnjuk agama Kristian ni dh mengarut..for me, there's only one God..ALLAH SWT...Al-Quran n Hadith sumber rujukan yg paling tepat..hei org kristian jgn cabar kesabaran org Islam di Malaysia, umat Islam tidak gentar untuk berjihad bila2 masa..-Panji Hitam

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP