Strategi Kaum Pagan Menuju The New World Order (Tamat)

>> Wednesday, December 2, 2009

Pengaruh Pagan 'mewarnai' dunia kini

Artikel panjang ini yang terdiri dari sembilan bahagian berusaha memberi gambaran kepada kita tentang 'wilayah gelap' yang berlaku dalam kehidupan seharian kita. Bahagian kesepuluh ini merupakan kesimpulan dari rangkaian artikel sebelumnya.

Kesimpulan

Kaum pagan adalah kaum yang menyembah banyak tuhan (dewa-dewi) atau polytheisme. Dalam kemuncak peradaban kaum pagan, wujudnya suku Aztec, Maya, Hopi, Kaliyuda, dan yang paling menyerlah adalah Mesir Kuno. Dalam perkiraan kalender mereka, mereka percaya bahawa pada tahun 2012 dunia akan menuju ke pemerintahan dunia baru dunia baru dan meninggalkan pemerintahan dunia lama.

Momentum yang sama juga telah diyakini oleh Konspirasi Yahudi Antarabangsa untuk menjadikan tahun 2012 sebagai tempoh untuk memodenkan Pentagon selepas tragedi serangan 11 september 2001, waktu untuk melaksanakan Codex Alimentarius di mana makanan dijadikan senjata bagi mengurangkan populasi dunia (salah satu buktinya video pidato Rockefeller tentang Population Controlling di bawah), juga masa untuk melaksanakan Agenda 21 yang melibatkan tokoh-tokoh besar dan berpengaruh dunia, dan sebagainya.


Adakah ada perkaitan antara suku-suku pagan kuno dengan para tokoh dunia yang merancang tahun 2012 sebagai waktu peralihan antara Dunia Lama dengan Dunia Baru? 

Jawapannya ya. Suku-suku pagan kuno merupakan suku-suku penyembah Dewa Matahari yang namanya berbeza-beza mengikut tempat. India menyebutnya Btara Surya, Jepun menyebutnya Amaterasu, Orang Aztec menyebutnya Virachoca, Mesir Kuno menyebutnya Ra, Rom menyebutnya Helios, orang persia menyebutnya Ahumarazda, dan sebagainya. Mereka mengikut satu kepercayaan yang berasal dari sistem kepercayaan kuno Kabbalah yang berasal dari iblis. Sejarawan J. Robinson mencatatkan salah satu pewaris ajaran iblis ini adalah ajaran kuno Brotherhood of snake.

Brotherhood of snake

Agak menghairankan simbol pagan ini terdapat simbol nazi (swastika) di tengah-tengahnya. Anda boleh baca disini untuk mengetahui kaitannya. 

Selain Matahari, simbol pemujaan ular juga terdapat di dalam suku-suku pagan kuno seperti Mesir, Persia, Maya, Aztec, Kaliyuga, Hopi, dan sebagainya. Mereka merupakan nenek moyang kepada Konspirasi besar dunia yang kita kenali dengan istilah Zionis Antarabangsa. Ular merupakan binatang utama di dalam kepercayaan Talmud, kitab suci kaum Zionis.

Adakah warisan pagan ini hanya diwarisi oleh Zionis? 

Jawapannya tidak. Lihat kota Suci Vatikan. Simbol-simbol pagan memenuhi senibina kotanya. Bahkan di atas tongkat Paus (Pope) mempunyai simbol Dewa Matahari. Misteri Vatican - artikel yang merungkai pengaruh pagan di vatican. 

 Tongkat Paus (Pope) mempunyai simbol Dewa Matahari

Demikian juga dengan agama-agama lain. Tidak berlebihan jika dikatakan agama pagan merupakan agama terbesar di dunia ketika ini. Lihatlah kehidupan seharian kita, ternyata kita pun banyak mewarisi dan mengamalkan kepercayaan paganisma ini tanpa sedar.

Masih ada sebilangan umat Islam yang masih bersahabat dengan jin, dengan melakukan ritual-ritual yang syirik dan khurafat. Iklan di televisyen yang mentafsir horoskop merupakan contoh kecil dari berjuta-juta contoh. Kepercayaan terhadap angka, misalnya 666, 888, dan 999 juga warisan kaum pagan. Seperti umat Kristian yang mempercayai 25 Disember sebagai hari kelahiran Isa a.s., padahal tarikh itu adalah tanggal kelahiran Son of God (Namrudz anak Dewa Matahari). Mereka juga beribadah setiap hari Minggu (Sunday = Sun Day, Hari Matahari) padahal Nabi Isa a.s. melakukan ibadah setiap hari. Hindu-Budha juga mendapat pengaruh pagan ini. Fakta menunjukkan kepada kita bahawa agama pagan merupakan agama terbesar di dunia ini sekarang, walaupun ramai yang menafikannya.

Talmud merupakan kitab suci iblis yang diimammi oleh kaum pagan kuno dan juga mewarnai banyak sisi kehidupan manusia di dunia dewasa ini. Contoh yang kurang kita sedari adalah kita meletakkan dunia melebihi akhirat atau dengan kata lain kita mencintai dunia melebihi akhirat. Ramaikah dari kita yang bersikap atau berfikiran demikian? Ramai bukan?

Ini adalah hasil usaha kaum pagan mewarnai pola fikiran manusia. Kaum pagan moder ini hanya memiliki satu cita-cita iaitu menciptakan Pemerintahan Dunia Baru (The New World Order) dimana kaum Yahudi menjadi pemimpin dan ketua yang paling besar keatas umat manusia bukan Yahudi (Ghoyim) lainnya.

Percaya atau tidak, di sekeliling kita sekarang ini sedang berlaku proses pelaksanaannya tahap demi tahap untuk mencapai agenda kaum pagan moden ini. Mungkin kehidupan seharian kita dipenuhi dengan aktiviti menonton televisyen, asyik bersenda-gurau di restoran atau di mall, asyik 'chatting' atau bermain permainan video, asyik berhibur dengan nyanyian atau sukan, dan sebagainya. Semua ini memang dibuat untuk menyibukkan dan melekakan anak cucu Adam agar tidak menyedari terhadap apa yang terjadi di sekeliling mereka.

Adakah mereka sedar?

Agenda kaum pagan moden (Zionis Antarabangsa) terus berjalan. Dan ketika kita menyadarinya, kita sudah terlambat.

Tamat...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP