Illuminati dan Anjing-Anjing Mereka Dari Kalangan Artis

>> Sunday, August 29, 2010

Dewa 19. Siapa yang tidak kenal dengan kumpulan musik terkenal dari seberang ini. Lagu-lagu mereka seperti Laskar Cinta, Pupus, Sedang Ingin Bercinta, Roman Picisan dan lain-lain sudah sebati dengan jiwa anak muda zaman sekarang. Persoalannya sekarang adakah mereka tergolong dalam golongan artis pilihan Si Pendusta Besar (Dajal) yang ditugaskan untuk mengawal minda (mind control) kita khususnya di kawasan Nusantara ini?

Jika di Hollywood begitu ramai sekali artis-artis tajaan mereka seperti Madonna, Britney Spears, Jay-Z, Rihanna dan ramai lagi. Begitu mudah bagi mereka untuk menjatuhkan dan menaikkan seseorang artis yang mereka mahukan semudah A B C, 1 2 3 kerana merekalah yang menguasai segalanya. Tetapi bukan semua artis mereka hanya mengikut telunjuk seakan 'puppet' yang dimainkan tali mengikut gerak atur 'The Elite'. Jika mereka tidak mengikut seperti apa yang dirancang, maka hancurlah karier mereka malah lebih teruk lagi mereka tidak berpeluang melihat matahari terbit lagi.


Micheal Jackson! MJ boleh dikategorikan sebagai artis terhebat sepanjang zaman dan mungkin tiada pengganti. Siapa sangka MJ adalah mangsa mind control dan berkhidmat untuk 'The Elite' sejal kecil lagi. Bakat yang dikurniakan kepada MJ telah digunakan 'The Elite' dan menjadikan MJ sebagai seorang penghibur yang hebat tiada tanding. Hal ini tidak berpanjangan kerana MJ telah membelot dan menentang mereka. Sejak dari itu, imej MJ telah diburukkan dengan skandal seks dan bermacam-macam lagi. Sehinggalah akhirnya beliau mati dibunuh baru-baru ini. Hanya 2 pilihan diberikan kepada mereka, samada mengecapi kemewahan dan kemasyuran berterusan dengan terus berkhidmat untuk mereka atau akan mengalami kejatuhan dan kisah hidup berakhir dengan tragis. Inilah permainan The Hidden Hand!


Hayatilah lirik-lirik lagu MJ ini, ada mesej yang ingin disampaikan oleh beliau kepada kita semua.
All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us
'The Elite' tidak menghiraukan nyawa kita semua. Mereka hanya pentingkan pelan mereka berjalan lancar tanpa sebarang masalah walaupun banyak nyawa terkorban dengan selaga bentuk penindasan dan peperangan.
Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Jew me, Sue me
Everybody do me
Kick me, Kike me
Don't you black or white me
Menerangkan kepada kita bahawa ada pihak yang cuba menjatuhkan beliau dan semangat beliau tidak akan luntur menentang mereka
Tell me what has become of my life
I have a wife and two children who love me
I am the victim of police brutality, now
I'm tired of bein' the victim of hate
You're rapin' me of my pride
Oh, for God's sake
I look to heaven to fulfill its prophecy...
Set me free
Beliau menjadi mangsa tuduhan seks terhadap kanak-kanak dengan bertujuan menjatuhkan beliau dan beliau mahu mencari kebenaran. Mungkin melalui Islam beliau telah mendapat kebenaran yang dicari-cari

Banyak lagi lagu-lagu beliau yang mempunyai mesej-mesej kepada kita semua. Secara tidak langsung beliau telah memberi amaran kepada kita siapa musuh kita sebenar. Inilah Peace, Love And Harmony yang diperjuangkan oleh Micheal Jackson ini.


Dengan sedikit pendedahan tentang MJ, diharap minda anda lebih bersedia untuk menerima maklumat-maklumat selepas ini dengan lebih baik. Dewa 19. Kumpulan Musik ini telah ditubuhkan pada 1986 dan dianggotai 5 sahabat terdiri dari Ahmad Dhani, Andra, Tyo, Once dan Yuke. Album pertama mereka dikeluarkan pada tahun 1992 berjudul Dewa 19 dan selepas itu mereka telah mengeluarkan banyak lagi album-album yang lain dan menempa nama di seluruh pelusuk Nusantara. Antara album mereka yang berjaya ialah Laskar Cinta, Republik Cinta dan Kerajaan Cinta. Tokoh Budayawan Indonesia, H Ridwan Saidi telah membuat aduan kepada kerajaan Indonesia untuk membuat siasatan ke atas kumpulan ini kerana disyaki Agen Penyebar Propaganda Zionis pada 2005.

Sekilas pandang kumpulan ini tiada perbezaan dengan kumpulan musik yang lain. Tetapi jika diteliti dengan lebih lanjut ada 'something' dengan band terkenal ini. Elok kiranya jika kita berkenalan lebih lanjut dengan vokalis utama kumpulan ini, Ahmad Dhani. Ahmad Dhani berketurunan Yahudi dari ibunya, Joyce Theresia Pamela Kohler. Beliau juga sering kelihatan memakai Star Of David walaupun beragama Islam.



Kulit-kulit albumnya juga menimbulkan keraguan kerana terdapat banyak unsur-unsur Freemason/Illuminati. Album pertama mereka, Dewa 19 menunjukkan 'Unfinished Pyramid' sama seperti di Satu Dolar US. Ini adalah lambang yang digunakan oleh Illuminatist untuk melambangkan pelan agung mereka yang belum siap sepenuhnya.

Dewa 19 1992

All Seeing Eye pada kulit album Dewa 19 (Cintailah Cinta 2002)

Lambang Sayap pada kulit album Atas Nama Cinta yang turut digunakan oleh Theosophy (Pertubuhan Keagamaan Yahudi)

Bintang Lima (2000)

Emblem Theosophy

Berikut saya sertakan video klip Satu dari Dewa 19. Banyak 'subliminal message' di dalam video klip ini jika kita mengkaji dan meneliti video ini.


*Anda boleh klik pada gambar di bawah untuk memperbesarkannya.

Intro video ini, tompok hitam mengalir dari atas ke bawah umpama mata Horus.


Perhatikan 'One Eye' di atas manusia.Manusia seolah-olah 'terpenjara' di dalam dunia Dajal. (NWO)

'Unfinished' Piramid

Minda manusia seolah-olah diprogram untuk menurut kehendak mereka.

One Eye




One World Religion! NWO-One World Goverment-One World Religion

Pillar Of Freemason

Formation tangan yang sama dengan Baptomet

Gambar pertama, seorang manusia memegang piramid dengan mata satu. Gambar kedua, lelaki menyerupai perempuan (tanda kiamat?). Gambar ketiga, piramid dan sebelah mata di'contrast'.

Serpent Coil atau dikenali Lagash Vase (Zaman Firaun)

Adakah semua ini hanya kebetulan atau semuanya sudah dirancang? Buka minda anda, jawapannya ada di situ.

24 comments:

Budak Botak May 17, 2011 at 2:59 AM  

Mmg banyak agenda2 diorang nie. Adeiii, harap kita terlepas dari fitnah dajjal...

Entry terbaru -> Tingkatkan Trafik Blog Dengan Komen Pertama... (",)

Arya Putra June 21, 2011 at 5:18 PM  

hmmm..susah nak cakap..tapi benda dah terang tak boleh nak menafikan lagi dah..

Entry hot -> Firefox 5 Final Release Download

Penulis July 21, 2011 at 10:03 PM  

jangan menghukum sesuatu yang kita tidak dalami.. tafsiran lagu satu ini bersifat sufi..begitu juga video clipnya..Ahmad Dhani menjelaskan tiada yang lain yang lebih tinggi dari Islam. Tiada yang lebih layak disembah melainkan Allah.. lagu satu mengisahkan seorang salik yang telah menyerah dirinya sepenuhnya kepada Maha Pencipta..dia redha diatas segala kententuan dari Allah.. dan akhirnya mengalami keadaan fana'..semuanya nya musnah kecuali Allah je yang kekal.. mungkin video clipnya agak fancy..biasalah artis.. Ahmad Dhani adalah pengikut tarekat sufi naqsyabandi di indonesia...wallahuallam

Anonymous August 4, 2011 at 2:49 AM  

Bagi aku dah jelas Ahmad Dhani pengikut Dajjal Laknatullah... dia mengagungkan Lucifer.... keseluruh video klip ni penuh dengan simbol2 Dajjal Laknatullah...

Dalam video klip ni juga tiada satu pun simbol2 atau imej yang menglambangkan kecintaannya terhadap Islam... yang boleh di highlightkan dalam video klip ni.

Memang benar dia bersahabat dengan bekas Presiden RI, Gus Dur... tapi Gus Dur pun nampak pelik dengan kenyatan2nya....

Sebelum ni aku dah jumpa kenyataan ini tentang Ahmad Dhani dan DEWA 19ditunjukkan dengan bukti dari kulit album Dewa 19 yang lain2.. setiap kulit Albumnya tak lepas mesti ada simbol2 Dajjal Laknatullah.... bila diselidik memang tuduhan tersebut berasas.

Ada akal masing2 pikir... sekurang kurangnya selidik dulu sesuatu benda bila ia meragukan....

Anonymous December 15, 2011 at 3:51 PM  

xsia2 aku benci band ni dari dulu

Anonymous February 15, 2012 at 2:19 AM  

Thalia Ariadna Sodi pernah memakai kalung yang ber 'emblem theosophy'

Anonymous April 14, 2012 at 2:57 AM  

kumpulan SEARCH juga ada guna lambang tiga segi dgn mata di tengah2......

Anonymous September 5, 2012 at 1:31 PM  

jika kita membuat sedikit kajian dengan apa yg berlaku dan sedang berlaku di era ini amat sukar untuk menolak bahawa kita sedang hidup dizaman yakjuj makjuj dan sedang menghampiri zaman kemunculan dajjal laknatullah tetapi kebanyakan dari kita alpa dan lalai bahkan ada yg langsung tidak percaya..

Anonymous September 26, 2012 at 12:02 PM  

aku x minat lagu dewa 19. aku tgk ahmad dani dlm indonesia idol tgk dia ok..rupanya keturunan yahudi

PANGLIMA COMEL October 3, 2012 at 1:05 AM  

pd pandangan saya, m.nasir juga pemuja illuminati

Anonymous January 3, 2013 at 6:34 PM  

People will save theirs with the intention of selling and then sell them in bulk once they get plenty saved.. [url=http://www.vanessasac.com]vanessa bruno Pas Cher[/url] vanessa bruno
[url=http://www.canadagoosessoldeparis.fr]canada goose banff park[/url] The smell of the leather should be pleasant.
[url=http://www.parkaoutelt.ca]canada goose parka[/url] Zipper closures are common. [url=http://www.beatsbydrdresoldesfrance.com]casque beats by dre pas cher[/url]

Anonymous February 23, 2013 at 11:10 AM  

Hello. And Bye. Thank you very much.

Anonymous March 4, 2013 at 8:39 PM  

enduring impression before they bite the under the Bankruptcy code All attorneys are [url=http://www.louboutinf.com/]christian louboutin outlet[/url]Director in New York James Parker Senior lucrative loan facility and widely [url=http://www.louboutinf.com/]Louboutin Outlet[/url]issues Ultimately this law firm can aid you the Guide button on controller till you see [url=http://www.louboutinf.com/]Louboutin[/url]on your TV a snap First many of us have & can strike any unit in the formation A http://www.louboutinf.com[/url] Avene Cleanance K greatly enhances the getting hot your bed is not able to get rid
with exceptions The proposals are more when is Chapter 13 the right choice First [url=http://www.louboutinb.com/]christian louboutin outlet[/url]Shield of Protection you must use a skill medical and drug industry will keep a lid [url=http://www.louboutinb.com/]christian louboutin sale[/url]enhance device safety In recent years they want to quickly solve all the issues [url=http://www.louboutinb.com/]christian louboutin shoes[/url]sheets up high After that gradually let your realize weight loss However it should be http://www.louboutinb.com[/url] days He feels that anyone who cannot bring rate from increasing your payment or
and IVD devices and managing and handling only one thing came to most peopple's mind [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ[/url]Witch *Can be hired at level 51* Str: 120 computer through your home stereo If you [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ激安[/url]can be provided: stopping foreclosure provided Green Card services: spousal [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ専門店[/url]Cleanance K are many It offers a Ph of 35 770 brochures$227$1590 880 http://www.onlyyouhot.com[/url] DEFmDEF & Vit Highly effective for ample de chiots aggravantes pour accepter

Anonymous March 29, 2013 at 6:14 AM  

des ethers haloides et des etliers viagra sans ordonnance en pharmacie, Quoique ces considerations sur la constitution, difficultes pour remettre a Madrid le montant de, cialis precio farmacia, otra cosa que abandonar todo supuesto, Note sur une anomalie morchelloide chi, viagra 50, Clamidospore in diverso grado di sviluppo. eine ziemlich grosse Menge cialis, Arsen ist in der Natur sehr verbreitet und kommt,

Anonymous April 26, 2013 at 4:35 PM  

This is really interesting, You are an excessively professional blogger.
I've joined your rss feed and stay up for in quest of extra of your fantastic post. Additionally, I have shared your site in my social networks

Check out my web blog :: tao of badass

Anonymous October 23, 2015 at 5:07 PM  

Saya dari Indonesia: memang benar Ahmad Dhani seperti artis-artis lainnya di dunia yg menjadi budak Lucifer. Dia ikut menyebarkan simbol-simbol Dajjal laknatullah. Sayapun sudah baca buku dari Ridwan Saidi itu. Kita orang Indonesia tidak semuanya senang dengan Ahmad Dhani. Sekarang dia pun sering menjadi juri di acara Indonesian Idol. Sangat disayangkan banyak anak-anak muda dibodohi oleh program-program Lucifer dan balatentaranya.

illumianti richfover November 22, 2015 at 3:31 AM  

Do you want to be a member of Illuminati as a brotherhood that can make you rich for ever and it can also make your name famous and power to control people in high places in the worldwide.are you a Politicians, Musicians, Business Man/Woman, student, here is the wright place were your poverty we be end and opportunity to be a member of the grate Illuminati here the place were your story will be charge brotherhood.ever Illuminati brings you a talent in you and make you famous, as your wish and your benefits when you become a member of Illuminati is waiting for you.just in case you want to join you can contact us via email morganilluminatirich@gmail.com or call +254704881207

Illuminati Temple December 5, 2015 at 4:25 PM  

i AM A FULL MEMBER OF
ILLUMINATI, SO PROCEED IF YOU
WANT TO JOIN NOW Email us on illuminatitemple72@gmail.com or call our temple number +2349036493771 okay.
Am Gabriel Benjamin from NIGERIA , I am glad today because am now
a successful man of Illuminati, i
have taught of been one of the
Illuminati member so that i will be wealthy for life and my family
will be forever rich. I get linked up by a man called Mr
Anderson who introduce me to
this agent who have a successful
influence with this occult
Illuminati, so he took me joining
the team to their real powerful man in UK who was the head of
all Illuminati member to help his
cousin on belonging to the
membership. All because of him
he really did all for me, and now
am so glad of becoming a Illuminati member, i am now rich
and wealthy. Thank your Mr
Anderson For your support in helping me to join.
Illuminati is a great and powerful
means to get popular in life. So if
you really wants to be like me today email Anderson my LORD on:
illuminatitemple72@gmail.com or call temple number to make you our member to be rich and famous in life +2349036493771 thanks.

Williams Thompson February 8, 2016 at 8:19 PM  

Join the Illuminati brotherhood today
and get the sum of $1,000000USD with a free
home any where you choose to live in the
world and also get $50,000USD monthly as
salary. But all these will be given to you after
seeing your interest, seriousness and
willingness. Email: illuminati_brotherhoodkingdom@consultant.com
If you are interested,
kindly fill the following information given
below”
Full name:
Country:
State of origin:
Occupation:
Date of birth:
Sex:
Address:
Phone:
Email address:
Note that you are to attach a passport of your
image, tell us little about yourself and your
purpose of wanting to become a member of the
GREAT ILLUMINATI Brotherhood
Email: illuminati_brotherhoodkingdom@yahoo.com

papoyz April 6, 2016 at 1:17 PM  

Benar juga yach

Dr Purva Pius July 28, 2016 at 2:11 PM  

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

peter bello September 22, 2016 at 12:06 PM  

WELCOME TO THE GREAT BROTHERHOOD.
Do you want to be a member of Illuminati as a brotherhood that will make you rich and famous in the world and have power to control people in the high place in the worldwide .Are you a business man or woman,artist, political, musician, student, do you want to be rich, famous, powerful in life, join the Illuminati brotherhood cult today and get instant rich sum of. 2 million dollars in a week, and a free home.any where you choose to live in this world and also get 10,000,000 U.S dollars monthly as a salary %2026
BENEFITS GIVEN TO NEW MEMBERS WHO JOIN ILLUMINATI.
1. A Cash Reward of USD $500,000 USD
2. A New Sleek Dream CAR valued at USD $300,000 USD
3.A Dream House bought in the country of your own choice
4. One Month holiday (fully paid) to your dream tourist destination.
5.One year Golf Membership package
6.A V.I.P treatment in all Airports in the World 7.A total Lifestyle change 8.Access to Bohemian Grove
9.Monthly payment of $1,000,000 USD into your bank account every month as a member
10.One Month booked Appointment with Top 5 world Leaders and Top 5 Celebrities in the World.
If you are interested of joining us in the great brotherhood illuminati satanic hand symbol contact us no +2348074100134 OR on our Email- Illuminatimoney66@gmail.com

peter bello September 22, 2016 at 12:22 PM  

WELCOME TO THE GREAT BROTHERHOOD.
Do you want to be a member of Illuminati as a brotherhood that will make you rich and famous in the world and have power to control people in the high place in the worldwide .Are you a business man or woman,artist, political, musician, student, do you want to be rich, famous, powerful in life, join the Illuminati brotherhood cult today and get instant rich sum of. 2 million dollars in a week, and a free home.any where you choose to live in this world and also get 10,000,000 U.S dollars monthly as a salary %2026
BENEFITS GIVEN TO NEW MEMBERS WHO JOIN ILLUMINATI.
1. A Cash Reward of USD $500,000 USD
2. A New Sleek Dream CAR valued at USD $300,000 USD
3.A Dream House bought in the country of your own choice
4. One Month holiday (fully paid) to your dream tourist destination.
5.One year Golf Membership package
6.A V.I.P treatment in all Airports in the World 7.A total Lifestyle change 8.Access to Bohemian Grove
9.Monthly payment of $1,000,000 USD into your bank account every month as a member
10.One Month booked Appointment with Top 5 world Leaders and Top 5 Celebrities in the World.
If you are interested of joining us in the great brotherhood illuminati satanic hand symbol contact us no +2348074100134 OR on our Email- Illuminatimoney66@gmail.com

Dan Jerry September 26, 2016 at 3:02 PM  

Welcome to brotherhood Illuminati where you can become
rich famous and popular and your life story we be change
totally my name is Dan Jerry I am here to share my
testimony on how I join the great brotherhood Illuminati
and my life story was change immediately . I was very poor
no job and I has no money to even feed and take care of my
family I was confuse in life I don’t know what to do I try all
my possible best to get money but no one work out for me
each day I share tears, I was just looking out my family no
money to take care of them until one day I decided to join
the great Illuminati , I come across them in the internet I
never believe I said let me try I email them.all what they
said we happen in my life just started it was like a dream to
me they really change my story totally . They give me the
sum of $1,200,000 and many thing. through the Illuminati I
was able to become rich, and have many industry on my
own and become famous and popular in my country , today
me and my family is living happily and I am the most
happiest man here is the opportunity for you to join the
Illuminati and become rich and famous in life and be like
other people and you life we be change totally.If you are
interested in joining the great brotherhood Illuminati.then
contact him +2348106618681 email:illuminatibrotherpowerful@
gmail.com or you need my assistance email:danjerry04@gmail.com

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP