Part 3 (911 Inside Job) - Bukti Kerajaan Amerika dan Dunia Penyembah Syaitan.

>> Monday, September 27, 2010


Mereka mengatakan punca WTC roboh akibat rempuhan kapal terbang yang kemudian menghasilkan letupan dan kebakaran yang menyala dalam jangkamasa yang lama telah menyebabkan cerucuk besi bangunan yang merupakan tulang bagi sesebuah bangunan mencair. Bohong!

Pertama
Jika api dari bahan bakar kapal terbang boleh menyebabkan besi mencair jika menyala terlalu lama sudah tentu enjin kapal terbang dah cair!!jawapan yg mudah bukan...

Kapal terbang menggunakan jet fuel yang dari kategori minyak tanah “keroseane” suhu sekadar 287.5 °C (549.5 °F) mana kala takat lebur besi jauh lebih tinggi 1175 – 1290°C ( 2150 - 2360°F)

Kedua yg saya ingin kupas lebih lanjut dalam entri kali ini kehadiran sejenis bahan “thermite” yg digunakan untuk memotong besi yg biasanya digunakan dalam kerja2 meroboh bangunan ditemui pada “tragedi” ini. Tak percaya lihat gambar, video dan laman pautan yang saya lampirkan

lihat la kesan-kesan pada saki-baki cerucuk bangunan WTC!!!!




saya mengupas isu ini bukan untuk membongkar tragedi ini sebab ia dah lapuk tetapi utk menarik minat anda mengikuti entri2 yang akan datang. Mereka "illuminati=freemanson=penyembah syaitan" yang melakukannya dan percayalah mereka akan mengulanginya semula tapi kali ini jauh lebih besar dan dahsyat.

bersambung...

jet fuel

thermite

2 comments:

Anonymous May 14, 2013 at 12:59 PM  

ada manusia yg pintar dgn dunia
tapi bodoh soal mengenal Tuhan.
dari adam hingga Muhammad Allah yg
mengutuskannya.....paling senang utk percaya pasti ada tanda kenabian n mukjizat tidak kah ini
mudah utk difahami...jgnlah sombong
tapi bodoh...tu ajelah ulas banyak
tak guna.....bagi yg buta hati
padamkanlah kebutaan itu...amin ya rab

Anonymous February 8, 2017 at 8:50 PM  

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP