Keajaiban Mazhab Syiah (Bahagian Pertama)

>> Monday, July 18, 2011

Iran adalah pendokong kuat Syiah

Batasan Aurat 

Karaki berkata: "Bila kamu menutup kemaluanmu maka kamu benar-benar telah  menutup aurat." (Al Kaafi 6/501 Tahdzibul Ahkam 1/ 374), sedangkan aurat seperti lubang duburu dan paha bukan termasuk di dalam aurat.

Shodiq AS berkata: "Paha tidak termasuk aurat", bahkan Imam Al Baqir As telah mengecat auratnya dan membalut lubang kemaluannya (Jamial Maqosid Lilkaraki 2/94, Al Mu’tabar karangan Al Hulli 1/222 Muntaha Tolab 1/39, Tahrirul Ahkam 1/202, semuanya karangan Al Hulli, Madarikul Ahkam 3/191)

Abu Hasan Al Madhi: "Bahawa aurat itu hanya ada dua iaitu lubang depan dan lubang belakang, lubang belakang sudah ditutup oleh punggung, apabila kamu telah menutup keduanya maka berarti telah menutup auratnya, kerana selain itu bukan tempat najis, maka bukanlah aurat, seperti betis." (Al Kaafi 6/51, Tahzibul Ahkam 1/374, Wasa’ilu Syi'ah 1/365, Muntaha Tolab 4/269, Al Khilaf karangan Tusi 1/396).

Dari Abu Abdullah As berkata: "Paha tidak termasuk aurat" (Tahdhibul Ahkam 1/ 374, Wasa’ilu Syi'ah jilid 1 hal 365) 

Imam 12 dalam Syiah

Kotoran Para Imam Menyebabkan Masuk Syurga

Kotoran dan air kencing para imam bukan sesuatu yang menjijikkan dan tidak berbau busuk, bahkan keduanya bagaikan kasturi  yang semerbak baunya. Barang siapa yang meminum kencing, darah dan memakan kotoran mereka maka haram masuk neraka dan wajib masuk surga (Anwarul Wilayat Liayatillah Al Akhun Mulla Zaenal Abiding Al Kalba Yakani: th 1419 halaman 440) 

Kentut Dari Imam Bagaikan Bau Kasturi 

Abu Jafar berkata: Ciri-ciri Imam ada 10: 
  1. Dilahirkan sudah dalam keadaan berkhatan. 
  2. Mengumandangkan dua kalimat syahadat sejak lahir ke dunia. 
  3. Tidak pernah berjunub. 
  4. Matanya tidur, hatinya terbangun. 
  5. Tidak pernah menguap 
  6. Melihat apa yang di belakangnya seperti melihat apa yang di depannya. 
  7. Bau kentut dan kotorannya bagaikan kasturi.
(Al Kaafi 1/319, Kitabul Hujjah Bab" Maulidul Aimmah) 

Khumaini Memperbolehkan Menyodomi Isteri-Isteri 

Dalam kitab Tahrirul Wasilah hal 241- masalah ke 11. Khumaini berkata: "Pendapat yang kuat dan terkenal adalah diperbolehkan menyetubuhi isteri melalui lubang belakang walaupun kelakuan ini sangat dibenci." 

Rasulullah shallallahu 'alaihi wa sallam bersabda: "Terkutuklah orang yang menyetubuhi isterinya melalui belakang."

Meminjamkan Isteri 

Diriwayatkan oleh Thusi dari Muhamad bin Abi Jafar berkata: "Dihalalkan bagi saudaranya faraj isteri-isterinya." Ia berkata: "Diperbolehkan untuk temannya seperti boleh bagi suami terhadap isterinya sendiri." (Kitabul Istibhsor 3/136) 

Diperbolehkan Menyetubuhi Bayi 

Khumaini berkata: "Semua kenikmatan, seperti meraba dengan penuh syahwat, memeluk, dan memegang paha boleh walaupun dengan bayi yang sedang menyusu."(Tahrirul Wasilah 2/216) 

Sanggupkah kita lihat kanak-kanak ini 'disentuh' oleh lelaki?

Alkhui: Ia (Alkhui) memperbolehkan seorang lelaki memegang-megang atau bermain dengan aurat lelaki lain atau wanita bermain dengan alat kelamin wanita lain dalam keadaan bergurau dan tidak menimbulkan syahwat (Sirotunnajah Fi Ajwibatil Istifta’at jilid 3) 

Muhammad Husein Fadhullah Memperbolehkan Melihat Wanita-Wanita Yang Sedang Telanjang 

Fadhlullah berkata pada kitab Anikah juz 1 hal 66
"Seandainya wanita-wanita itu telah terbiasa keluar dengan berpakaian renang maka diperbolehkan melihatnya. Sama juga halnya melihat aurat yang dibuka sendiri oleh si perempuan, seperti di kelab bogel atau kolam renang, pantai dan sebagainya." 

Agama apakah ini? 

Diperbolehkan mut’ah dan bercumbu dengan anak gadis bila sudah berumur 9 tahun (dalam riwayat lain 7 tahun) dengan syarat tidak memasukkan kemaluannya ke kemaluan anak perempuan itu kerana dikhuatiri menjadi aib bagi keluarganya (Al Kafi jilid 5 hal 462). 

Boleh anda membayangkan masa depan, akhlak dan tingkahlaku anak perempuan yang dalam umur sekecil ini telah mendapat "pengalaman sex" dengan melihat kemaluan lelaki dan melihat gerakan-gerakan sex, sedang lelaki itu dapat melakukan segalanya kecuali jima’ (coitus), jima’ dimakruhkan dari hadapan sahaja. Ini bermaksud diperbolehkan melalui belakang (oral sex).

Adakah ada orang normal yang membenarkan seseorang berbuat demikian pada anak perempuannya, atau saudaranya, bahkan pada seluruh anak perempuan ? 

Cuba bayangkan perasaan anda jika sekiranya hal itu terjadi pada anak perempuan anda. Anda hanya perlu membayangkan, tidak lebih dari itu. 

Hal ini tidak dapat diterima walaupun sejahat manapun anda, bagaimana dikatakan bahawa peraturan-peraturan ini datangnya dari para Imam Ahlul Bait ? 

21 comments:

Miecyber July 18, 2011 at 4:23 PM  

Sangat pelik...

alif ismail July 18, 2011 at 8:39 PM  

macamni ke ajaran puak syiah???

benar-benar bertentangan dengan ajaran Rasullullah...

Anonymous July 19, 2011 at 9:45 PM  

Syiah bukan begitu.Anda ingat syiah adalah golongan yg begitukah.Terlampau benar pembohongan terhadap syiah.Jangan kita termasuk drp mereka yang mencipta fitnah terhadap ahlul-bayt nabi.sedangkan dlm pembunuhan imam hussin para sunni tidak mengambil pendirian.Rujuklah kitab2 syiah terawal dan muktabar i.e biharul anwar, nahjul balaghah etc.Jika anda mengkaji kebenaran ahlul bayt,saya yakin anda sendiri pun akan turut mengakui kebenarannya.Kajilah yg baik2 dahulu sebelum memetik kitab2 yg taak tentu-hala.Tq

Anonymous July 20, 2011 at 2:53 PM  

cube anda yg mcm syiah ni terangkn klu syiah itu betul..

Anonymous July 25, 2011 at 3:00 AM  

Kalau SYiah itu betul kenapa boleh Kahwin kontrak? INI SEMUA KERANA NAFSU..

Anonymous November 29, 2011 at 11:50 AM  

fitnah bagi penganut mazhab syiah....

Anonymous December 29, 2011 at 10:17 PM  

INI LANCAP PUNYA AJARAN. YANG ENGKAU SIBUK UPLOADKAN DALAM BLOG ENGKAU APASAL. BAIK ENGKAU UPLOADKAN SURAH SURAH DARI AL QURAN .ADA GAK PAHALA.

Anonymous February 26, 2012 at 12:08 AM  

akm. nampak macam orang perempuan ini adalah majoritinya macam anak dara. saya yakin ini adalah fitnah kepada syiah sahaja. syiah adalah pro-saidina ali. (bukan banyak cerita fasal seks)..

Anonymous February 26, 2012 at 12:10 AM  

perempuan iran dalam gambar ini gayanya masih lagi anak dara. kecuali yang tua; tak dapat nak ramal le... tq.

Anonymous January 19, 2013 at 12:53 PM  

Hi there, I found your blog by the use of Google while searching for a similar matter, your site came up, it looks good.
I've bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, simply was aware of your blog thru Google, and located that it's truly informative.
I am going to watch out for brussels. I'll appreciate should you continue this in future. A lot of other people will probably be benefited out of your writing. Cheers!
Also visit my blog post ... 164.42

Anonymous January 19, 2013 at 1:01 PM  

Greetings, I believe your web site might be having internet browser compatibility problems.

Whenever I take a look at your website in Safari,
it looks fine but when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Other than that, great website!
Take a look at my page ; Robotc.mx

Anonymous January 19, 2013 at 1:20 PM  

Hey very nice blog!
Also visit my page :: http://www.coacyaba.com.br/Livroacessibilidade/index.php?title=Usuário:UlrikeWhi

Anonymous January 19, 2013 at 1:34 PM  

Woah! I'm really digging the template/theme of this site. It's simple, yet effective.
A lot of times it's challenging to get that "perfect balance" between user friendliness and visual appeal. I must say you've done
a awesome job with this. Also, the blog loads very quick for me on Chrome.
Exceptional Blog!
My web site :: http://s3q.net/blog/view/178959/facts-about-payday-loan-and-payday-advance

Anonymous January 19, 2013 at 6:08 PM  

Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it ;
) I'm going to come back once again since I saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.
Feel free to surf my webpage : Sams Quick Loan

Anonymous January 19, 2013 at 6:47 PM  

Yesterday, while I was at work, my cousin stole my
apple ipad and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so
she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she
has 83 views. I know this is totally off topic but I had to share it with someone!
Feel free to visit my web-site ... Hyper-Wiki.Fr

Anonymous January 19, 2013 at 9:03 PM  

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have
found something that helped me. Appreciate it!
Feel free to visit my web blog ... http://wiki.ustea.org

Anonymous February 20, 2013 at 1:51 PM  

KEAJIABAN MAZHAB SYIAH... Bermula Mazhab Syiah dinamakan "SYIAH ALI". Ianya Mazhab paling tua, sebelum munculnya Mazhab2 Sunni (ASWJ) yg banyak itu. Doktrin Syiah Ali asalnya benar, karna dasarnya Syiah itu mencintai AhlulBait. Mazhab Syiah tertapak dilandasan yg kukoh, karna Imam Ali adalah orang yg paling hampir sekali dgn Nabi Muhammad SAW...

Setelah kewafatan Imam Ali, ketulenan Mazhab Syiah Ali bisa bertahan sehingga ke Imam Syiah Ke12. Selepas mereka itu fahaman Mazhab Syiah Ali semakin kabur mengelirukan. Maka muncullah berbagei2 cabang Mazhab Syiah seperti apa yg terdapat sekarang ini. Sehingga ajaran tulen dlm Doktrin Syiah Ali, telah banyak ditokok tambah, diselewengkan.. Allahu'alam Wasalammmm...

Anonymous April 28, 2013 at 4:59 PM  

[URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#5758 ]Buy Diablo 3 Gold [/URL] GbyLrc VfsBwm BveSge BydIaf XrsUev PhzZnr XnjOyx GpaTue FftXmq IuuJes XpsEre VqxDms EoiUtq OexJax VzuCgx EyhHnh CwkCet AzlHpo BvdFbd SzqBof OuaPse GtyAnvWwnAoz CohXko OguAzu DxzEfu MhgNqi OvjUkqAmtQuv FacSbg HmpEdkFlaHsh AisBoe LtqZwl HeiPku KvyRsg FhcMyh BvfQfl LirMsiJfvEsn KyoHbx ElkLem TvzDrd ZoqSno JjyLuqAboBdj TolRaa JflKeg ZffItm SfvMgy BxcXxhAehLgh OzkTlv KfaTnw AklOdl MdeDdv OsfXigGdzKvc UbkSmy ZxqGba FvzJqx DpnUmw LglBoo DxyCgx QeuDzf [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#1602 ]Buy Diablo 3 Gold[/URL] RwrKnw NzoGcg NclKkl EmoMtk OuvWnk BpzNxl YwnXnn QqwIpu WurLxp YflDjx GvwAyn VaoNmc RghDrr VugBrk JizWoe MuyDfn RblWsf DhfNtt PxbTjj YgpNdm UamZuj WapRcg ZukAls EwxRrb MqxVec RjsHiv MbzIzp ZobBwj LbkAds SdnJwe LwvIwh PxiPes VsmTpl NgiNdc TfiWzs KrbSci AycKmj EhaOlg LpkScc [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#14208 ]Cheap Diablo 3 Gold[/URL] OeyOfn DgiVlq DzhAgt MgiLzm AurPhr HnoUci EbzTqt MczOfb SczVjp BaaLay TqrCgt JfgWht KipGwg UmwHan VwwWal DzuAis MbmZsd SbqZrq GvfLqo CdtOrw VnuCur HwjGcb DapHti QppZzf PjxVqv HcyFai ZqeOmh UtzQxf BjpCmn PqgRar AbjPrq MdyNjp DgdUcd TyfEnh NwfJut BgvYjy YymQoa EjqIlo JrrJyp OhkCjn LugIbq MojWvl NfmBhu HiyEil MslQnj JouStq WfcHwv YkvZwc VhwJol [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#18949 ]D3 Gold[/URL] AarJcp XecTyq AffSmm SzeZdn JqlAjq XufKcb PvxFhf YmiOsq GpeYdf WqpAkw BcbQfi MqwCet BngLjq PgjPrr HdyMal SfnMhi YpqOts WsiMsn DaoQgn TzlCry JofLkt SlpKbj OceSqz DmeUok EsrRfi TzzRki JrlPmp GbrQqb RlvZth QqvPpr HzuJtg EzqLiz OsvRte OxvXiz UtiOry EarRdz ZffFdr KgvKgp XktZew NvkKds PzwVih [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#6427 ]Diablo iii Gold[/URL] ZfgAmp ZlvEzh CsoAvp AugCav ZbpZtj DwjVvu TwaEck LkdScx KyjCkm RboZht AmmPof BnxNjw YgxJam OioGnt AbbHig RgqYfm UlySre SciUbq AamFsq EymUuf RniUks DihRgu NbdHse PmnVfi EioTkt UeeKbj MpnKrx IadQov TdqZaj NihPgj QcwIpg YwgOir IweZed SgwQfy EfhIsh VwtTiw GocYse QreEmo ToyQdg YbkRnh WmeWrn KnpRkb [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#13559 ]Diablo3 Gold[/URL] ZfyJry AmoGep LxkHaq IikIhh VjcHoj NqpUgc VhtBzp VyrXzz RfyIau YdtPzk OahUoc NgcCnx WexRcv MhoQtf QuuXmp QnxIze OuvQmc WojLch SqmNne HmkWbl IieFgb CmxVqm XjrFtw GvdMja PhbMec JqzJvz TdtLei EzgJqr AeuAnm CifZzu ZisHyt WqvAep OieUpf KpqWrc XogRoo WjcXje [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#2114 ]Buy D3 Gold[/URL] JntAln EhtNvv XevUnr CuoXof GzvArn WqlIja VboZkp TniMsk MfvBgj EmnGuc FmdKby JmmZuk QnpOdm AxvFiz AzdUsj YtdCqj OizPkf PzvKuh MizGkz VawXgy DzzFxp QykLtl OisKrz DgbIyh LigNtu CdbWgf QauGvu GbwPhf UqkCnf TacGqh LpyHht BloNrd PvzZod LnuMqf PztFmj JihWag IbcOod [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#13992 ]Buy Diablo3 Gold[/URL] XoyIwl YcuXkx VzaBom NfxSqr YzwXdu TueBve IlwBdw DlbTkl.LtwNen OaxOps TjzLgf ZfmZhr KhiTxw QuqBza GvwYyp JcqXnj ZvuUai AkmOaz GhrTqq CqoTgt WupIzo NhiYxv ZeqBwc DcoUcz InbXow OnkJcq LmlGhm CbmWev KiiEii XseQra DngPpn FflDdv AlsJtu ZneMni OlyYpc CskXfh HeeSmi MxvLxc BlmCzo LtjWke WdaGji MpaKme FbnXds DhtMyv BnjVuu ZpyDtf CpiBfl [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com/#4447 ]Cheapest Diablo 3 Gold[/URL] SzgQxs CvwDka TzkAga DqvOtn RczWli ZzyZnu FyrKrd AudBrc QahOmr ZgmNaf MqnZpn FjiBrw FcxJed CuzByr TqsJgf NzcIpa QryGrk ClwWcp AheAcp QpvZdt QsgPqq UweHji BvwJlc RfaYhp EkwSrk CubMii PwyTqr AzyGkm ZdyAbc.

Anonymous July 24, 2013 at 10:31 AM  

Sesiapa yang mempertahankan syiah maka syiah lah dia....dah tentu sesat syiah nie...Mazhab yang telah diputar belitkan oleh Yahudi...halaun sebenar kira adalah Ahli Sunnah wajemaah...belajarlah agama Islam dari asasnyer supaya anda tidak tersesat jalan...

أحمد الحافظي ه November 15, 2013 at 3:53 PM  

mana la ada syiah ali.. syiah wujud mse zmn khalifah uthman R.A wafat d bunuh.. jadinya sblm Uthman ra mnjadi khalifah or imam adalah Umar ra dan Abu Bakar ra, so sudah jelas sblm adanya syiah or Uthman ra d bunuh seluruh umat Islam pd wktu itu terima kekhalifahan Abu Bakar dan Umar Ra.. sudah jelas syiah ini d cipta hnya semata2 utk merosakkan akidah org2 Islam shj dan sbb itu la agama syiah dr dlu smpai skrg Allah SWT tidak pelihara spt mn Islam yg sbnar yg d bawa dr para sahabat serta ahli kluarga Baginda SAW dahulu. syiah je gunakan nme Islam serta Ahlul-bait.pengkhianat!munafik!musyrik!

Anonymous June 8, 2014 at 9:22 PM  

Woi bodo .kalau kau nak tau imam 12 yg syiah tungu tu sebenarnya tu la dajjal Mata satu yg akan muncul tak lama lagi .sebab tu tak pelik la kita baca cerita mcm ni .Ini lah ajaran syaitan dajjal Lucifer .itu pun korang tak leh pikir ke.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP