'Osama Bin Laden' Tidak Pernah Wujud

>> Tuesday, January 18, 2011



Tim Osman (Osama) baru-baru ini lebih dikenali sebagai Osama Bin Laden. "Tim Osman" adalah nama yang diberikan kepadanya (Osama) oleh CIA untuk "tour"nya di AS dan pengkalan tentera AS, bagi mencari sokongan politik dan persenjataan. Ada beberapa bukti bahawa Tim Osman telah melawat White House. Ada kepastian bahawa Tim Osman melakukan lawatan di beberapa pangkalan tentera AS, bahkan menerima demonstrasi khas penggunaan persenjataan terkini oleh tentera AS. Mengapa hal ini tidak dilaporkan di media utama di Barat? Adakah Osama Bin Laden satu alat konspirasi untuk menjatuhkan Islam? Kebanyakan rakyat Afghanistan juga mengakui mereka tidak pernah mendengar nama al-Qaeda dan Osama Bin Laden sebelum serangan 11/9.


Klik Gambar untuk besarkan



13 comments:

syafiqsulaiman January 19, 2011 at 8:56 PM  

orang kafir akan buat ape saje untuk hancurkan islam..
umat islam kne la bangkit..
bersatu..

Republic Aku March 2, 2011 at 11:11 PM  

sebenarnya umat islam sangat teguh bersatu dari dahulu lagi.....yang tidak bersatu dan memualkan ialah bangsa itu...bangsa arab!!!...mereka2 ini sangat sombong dan bongkak!!!orang kafir dan khasnya org yahudi mereka cuma mencuri peluang yang terhidang luas.....maka tiada apa yg harus dirisaukan disini.....

♥sophie♥ May 3, 2011 at 12:09 PM  

mcm2 cara yg mereka nie buat nk jatuhkan org islam..
lagy2 kite nie da akhir zaman,, byk cabaran,,

Anonymous May 7, 2011 at 12:41 PM  

Salam...

Saya bukannya mengkritik saudara Zharifalimin namun apabila saya membuka blog yang saudara jadikan sumber, "Musafirlalu" tu, dia pula macam percaya Osama b. Laden tu benar-benar wujud cuma mayat yang dibunuh baru-baru ini je bukan mayat Osama tapi orang lain.
Jujurnya saya rasa Osama b. Laden tak wujud, namun hakikatnya ianya semua adalah pengalaman minda separa sedar saya juga dan mengikut pengalaman saya yang membuka laman-laman web di internet. Ikutkan hati macam nak je tanya detail kerajaan Arab Saudi betul-betul ke Osama tu lahir di Arab Saudi? Namun di dalam masa yang sama kita pun sedia maklum bahawa Arab Saudi inipun sekutu rapat Amerika dan Israel.
Jadi, saya berkesimpulan samada Osama b. Laden wujud atau tidak, dah dibunuh atau tidak, tahap terakhir freemason adalah kemunculan dajjal dan tahap terakhir Islam adalah Imam mahadi. Paling penting ialah Islam itu sendiri dan umat islam beriman dan beramal sepertinya para sahabat. Dan saya optimis, hanya gerakan dakwah tabligh sahaja yang mirip-mirip perjuangan Nabi SAW dan para sahabat.

Jika sauadara ada kelapangan, bukalah laman web blogtopsites.com, banyak bayan-bayan bagus di sana..

Sekian,
Wassalam.
mlshaharizuan@yahoo.com

Zharif Alimin May 7, 2011 at 12:56 PM  

Saya tak rasa saudara kutuk. Betul la apa yg saudara katakn. Terlalu byk info yg kita perolehi. Hanya Allah je yg tau. Saya sekadar berkongsi maklumat apa yg sy rasakan btl. Maklumla sy bukn ada ditempat kejadian :p.

Yg penting kt usah taksub sgt.

Thnks bg pendapat :)

Naim In Ninja Saga May 15, 2011 at 9:32 PM  

brmcm2 taktik diowg nk hancurkan umat2 islam,...

Anonymous May 30, 2011 at 2:17 PM  

KORANG SEMUA TAHU X, AGAMA ISLAM SKG NIE ADA 72 JENIS.. HANYA 1 SAHAJA JALAN YG BETUL IA ITU JALAN LURUS YG NABI MUHAMMAD BERIKAN PADA KITA IAITU AL-QURAN N SUNNAHNYA.. SAMA JUGA SEPERTI AGAMA LAIN.CARA KITA SEMBAHYANG PON SKG NIE DAH TERPESONG.. YG BETUL CARA NABI MUHAMMAD PUNYA JER.. TIDAK ADA YG LAIN DARI TUE...

Anonymous June 19, 2011 at 9:45 AM  

Bayak pemimpin negara negara arab yang di bunuh oleh amerika dan inggris lalu di gantikan oleh orang binaan mereka,seperti anwar sadad, dia dibunuh tentaranya sendiri yang besekutu dengan penyusup/pemberontak=binaan orang perosak=amerika dan izrail,mereka pilih dunia yang hanya sedetik,samenit tapi kalau kita pilih surga akherat kekal la, elok manis pula boleh saje insyaallah

kruzz July 31, 2011 at 1:05 AM  

Assalamualaikum,
saya rasa terpanggil untuk menambah di sini kerana saya rasa kita perlu adil kepada usama. terlalu banyak berita mengenai usama, khabar angin, fitnah tak kurang juga 'konspirasi'? kita tak pernah jumpa dia. kita tak tau kewujudan dia. kita kenal dia melalui media? kita kata dia tak wujud malah ejen cia. macammana kalau ini permainan mereka musuh islam untuk menafikan dan memburukkan jihad (mungkin kita tidak setuju cara dia 'mengganas'? menafikan kesyahidan usama (jika dia mmg benar wujud). saya rasa tidak adil kalau kita terus menerima apa yg musuh islam katakan.. cuba baca pula kenyataan dari links berikut dan fikir2kan lah.... wassalam

http://www.ibnuhasyim.com/2011/05/pengalamanku-bertemu-osama-laden.html
http://salaamstudio.blogspot.com/2011/05/sheikh-abdullah-azzam-said-about-usama.html

Anonymous September 20, 2011 at 3:43 PM  

kemungkinan osama bin ladin ni rakyat malaysia....hahahahha

Anonymous February 3, 2012 at 6:03 AM  

Assalamualaikum..
Saya suka dgn blog ini dan sangat setuju dgn keterangan yg di berikan. Memang ini lah target kafirun tuk menghapuskan islam. Tapi kenapa peristiwa 11 sep diberitakan pelakunya dari Osama? Lantas siapa kah yg bertanggung jwp diatas kemusnahan menara tertinggi di Amerika tersebut...?

na ng October 14, 2012 at 2:17 AM  

Islam bukan pengganas..

na ng October 14, 2012 at 2:17 AM  

Islam bukan pengganas..

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP