Adolf Hitler Terbukti Berketurunan Yahudi

>> Friday, May 6, 2011

Adolf Hitler

Siapa yang tidak mengenali Adolf Hitler. Biografi, filem-filem dokumentari, buku-buku, bahkan filem-filem Hollywood pun banyak yang terinspirasi oleh kisahnya. Diktator Nazi ini dikenali sebagai tokoh perkauman yang menganggap bangsa Aryan (bangsa Jerman) sebagai bangsa yang paling unggul.

Di samping kebanggaannya terhadap bangsa Aryan (dimana Hittler mengaku sebagai bangsa Aryan), Hitler sangat memandang renadah terhadap bangsa lain, khususnya Yahudi. Hitler menunjukkan kebenciannya pada kaum Yahudi secara terang terangan tanpa berselindung dari mata dunia.

Tindakan diskriminasi sehinggakan pembunuhan untuk menghapuskan kaum Yahudi menular ke seluruh Jerman. Kem kem khas ditubuhkan untuk memisahkan kaum Yahudi dengan bangsa lain. Begitu mendalam sekali kebencian Hitler terhadap kaum Yahudi.

Tetapi tahukah kita bahawa di dalam darah Hitler adanya 'darah' Yahudi yang mengalir di dalam badannya? Berdasarkan ujian DNA yang dilakukan baru-baru ini menunjukkan fakta yang mengejutkan, Hitler terbukti berketurunan Yahudi dan Afrika.

Marc Vermeeren

Jean-Paul Mulders

Wartawan, Jean-Paul Mulders dan sejarawan, Marc Vermeeren yang menggunakan DNA untuk menjejak 39 waris Hitler awal tahun ini. Termasuk, seorang petani Austria yang diketahui satu-satunya sepupu Hitler, Norbert H. Sampel DNA juga diambil dari seorang warga Amerika Alexander Stuart-Houston, 61, cucu kepada saudara Hitler.

Alexander Stuart-Houston bersama dengan Adolf Hitler

Alexander Stuart-Houston ketika remaja

Sebuah akhbar Belgium melaporkan, sampel dari air liur yang diambil dari sampel saudara maranya tersebut untuk menjejaki asal-usul darah Hitler. Kromosom yang disebut Haplogroup E1b1b (Y-DNA) terdapat dalam sejumlah sampel itu, dan sangat jarang ditemui di Jerman, bahkan di Eropah Barat.

Taburan penduduk yang mempunyai darah 
Haplogroup E1b1b (Y-DNA)

"Ini biasanya ditemui di Maghribi, Algeria, Libya, Tunisia juga diantara Yahudi Ashkenazi dan Sephardic," kata Vermeeren, seperti dimuat di laman Daily Mail, 23 Ogos 2010.

"Ini salah satu bukti bahawa Hitler sememangnya sebahagian daripada bangsa yang dia benci," tambah Mulders dalam Majalah Knack.

Haplogroup E1b1b1, yang menyumbang sekitar 18-20 peratus daripada bangsa Ashkenazi - dan 8.6 peratus sampai 30 peratus daripada Sephardic-kromosom Y, nampaknya menjadi salah satu nadi garis keturunan utama dari penduduk Yahudi.

Prof Ronny Decorte

"Ini adalah hasil yang mengejutkan," kata Ronny Decorte, pakar genetik yang setuju bahawa Hitler mungkin mempunyai asal usul dari Afrika Utara.

Majalah Knack mengatakan, DNA diuji dalam keadaan makmal yang rapi dan kawalan ketat untuk mendapatkan hasil yang maksimum.

Ini bukan kali pertama sejarawan yakin bahawa Hitler berketurunan Yahudi. Ayahnya, Alois, adalah anak kepada seorang perempuan yang tidak berkahwin Maria Schickelgruber .Alois adalah hasil hubungan emaknya dengan seorang lelaki Yahudi yang ketika itu berusia 19 tahun bernama Frankenberger.

Sebuah laporan menyebutkan, anak saudara Hitler, Patrick pernah menghantar surat kepada ayah saudaranya itu - amaran tentang isu sensitif soal darah campuran Alois Hitler.

Mengikut cerita yang tidak sahih, Hitler mengarahkan orang kananya, Hans Frank untuk menyiasat perkara tersebut. Oleh sebab tertekan selepas mengetahui asal usulnya dari bangsa yang dibencinya, Hitler telah membunuh diri dengan menembak kepalanya sendiri.

Gambar kematian yang digembar gemburkan

Ada sumber yang mengatakan Hitler meninggal di Argentina. Perancangan siapakah ini?

11 comments:

Anonymous May 6, 2011 at 3:45 PM  

si hitler pun tau perangai yahudi macam ner.. thanx 4 the info

Zharif Alimin May 6, 2011 at 5:18 PM  

welcome :)

Anonymous June 13, 2011 at 5:09 AM  

mayat hitler yg dikaji dah terbukti bukan hitler yg sebenar..tp diyakini mayat seorg perempuan.

dimana hitler sebenar? ada yg mengatakan hitler bersembunyi dan meninggal di indonesia.

mungkin cerita hitler berketurunan yahudi adalah propaganda barat...siapa tahu..

Anonymous June 19, 2011 at 8:17 AM  

Propaganda barat bukan hanya hitler tapi banyak lagi propaganda lain yang menipu kita,kalau kita mengharap surga dan jagalah iman kita dari penyesatan mereka,mereka memecah yang besar menjadi kecil untuk menguasainya semacam indonesia.

Anonymous June 19, 2011 at 8:17 AM  

Propaganda barat bukan hanya hitler tapi banyak lagi propaganda lain yang menipu kita,kalau kita mengharap surga dan jagalah iman kita dari penyesatan mereka,mereka memecah yang besar menjadi kecil untuk menguasainya semacam indonesia.

999malaysia August 6, 2011 at 4:42 AM  

hitler walaupun bukan islam tapi dia tahu yahudi bangsa yang akan memusnahkan dan menguasai dunia,,sebab hitler banyak mengkaji sejarah yahudi melalui islam dan para ulama islam banyak membantu hitler,,,kita patut respek hitler ...keterangan di atas propaganda israel dan amerika....sejarah dah terbukti hitler memang benci yahudi ,,,yang penting hitler bukan kejam,,

Anonymous June 23, 2012 at 6:37 AM  

Biar pun dia membenci yahudi kaum yg keji itu.. tp islam tetap mengutuk sesiapa yg membunuh org yg tak berdosa bukan.. org2 yg tak terdaya, dia tetap seorang yg kejam pd sya sama seperti apa yg jadi di jepun suatu ketika dahulu..

balqishDESIGN October 25, 2013 at 12:34 AM  

Kajian juga telah dibuat mengatakan pembunuhan beramai-ramai yahudi adalah palsu..ada video menunjukkan kedatangan yahudi besar-besaran ke palestine pada perang dunia ke II..try cari dlm u-tube..

Unknown February 1, 2014 at 3:37 AM  

andai dia yahudi skalipun dan dia bijak,tetapi yg dilakukan dia adalah mengusir bangsa yahudi...dan dy juga pernah berkata "kenapa dia tidak dilahirkan dr islam?" :)

Anonymous January 3, 2015 at 2:11 PM  

Sebenarnya, hidup ini dipenuhi dengan konspirasi. Selama ini kita selalu dimomokkan yang mana Yahudi diperlakukan dengan kejam oleh tentera Nazi, pimpinan Adolf Hitler. Tetapi sebenarnya Holocoust itu adalah antara agenda zionis semata-mata untuk menarik simpati dunia bagi membenarkan mereka kembali ke bumi palestin dan tertubuhnya negara haram israeliat. Modus operandi seperti ini juga diguna pakai sebagaimana yang berlaku semasa serangan WTC di New York……..

Saya boleh menghapuskan semua bangsa yahudi ketika saya berkuasa, tapi saya tinggalkan sedikit untuk kamu mengenali siapakah sebenarnya bangsa yahudi dan mengapa saya membunuh mereka.

– Adolf Hitler.

alasan disini mengapa hitler tidak membunuh SEMUA kaum yahudi???

Holocaust adalah peristiwa pemusnahan hampir seluruh Yahudi Eropah oleh Nazi Jerman dan kelompoknya ketika berlakunya Perang Dunia II. Orang Yahudi sering menyebut peristiwa ini sebagai Shoah, istilah Ibrani yang berertiti malapetaka atau bencana hebat. Holocaust sendiri berasal dari bahasa Yunani, holo yang bererti seluruh, dan caustos yang bererti terbakar.

Kononnya, Nazi Jerman dipercaya telah memusnahkan sekitar 6.3 juta orang Yahudi (angka yang dicanang selama ini oleh puak-puak Yahudi)

Pembunuhan Yahudi secara beramai-ramai adalah merupakan satu rancangan besar dan pembohongan paling besar yang mereka rancang sebelum tertubuhnya negara haram Israel, dengan adanye pembunuhan beramai-ramai maka dunia akan jatuh simpati pada kaum Yahudi yang kononnya ditindas.

Tetapi hakikatnya orang Yahudi ini perangainya, mereka sanggup berkorban apa sahaja demi kepentingan kaum mereka walaupun terpaksa bergadai nyawa. Selepas sahaja kejadian pembunuhan beramai-ramai, mereka telah berhijrah ke Palestin dan selepas itu tertubuhnya sebuah negara haram Israel yang meraka merampas hak Palestine.

Lihat apa yang berlaku sekarang? Jangan sesekali percaya bulat-bulat dengan agenda Yahudi. Perlu berjaga-jaga. Agenda Yahudi ialah mahu menunjukkan kepada dunia bahawa Islam itu ganas sehingga sanggup membunuh orang untuk menguasai dunia.Dan lihatlah hari ini, kenapa Israel dan kuda tunggangan US tidak pernah sesekali pun merancang menyerang Jerman, jika betul NAZI yang membunuh “puak” mereka? Kenapa mereka lebih gemar mengacau keamanan negara-negara Timur Tengah?

#C&P

Unknown October 4, 2017 at 6:44 PM  

kita tunggulah kat akhirat nnti. apa penjelasan mereka. harap mendapat balasan yang setimpal atas penipuan yang dibuat. Allah Maha Adil dan Maha Penyayang, dia sentiasa melindungi hambanya yang taat, dan berjihad kerana Islam. Semoga kita semua terhindar dari fitnah dajjal dan juga zionis.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP