Part 6 (Pengaruh Pelan Pusat Pentadbiran) - Bukti Kerajaan Amerika dan Dunia Penyembah Syaitan.

>> Friday, February 4, 2011


Washington pusat pentadbiran kerajaan Amerika yang merupakan bandar terancang contoh paling mudah seperti Putrajaya dan Nusajaya. Arkitek yang mereka pelan bandar ini adalah Pierre Charles L'Enfant setiap rekaan pastinya ada konsep atau tema rekaan. Inilah bukti yang saya ingin kupas pada entri kali ini yg mengaitkan “kerajaan Amerika penyembah syaitan”. Tahukah anda apakah konsep atau tema bg Washington DC pusat pentadbiran kerajaan Amerika ini?

Bukti yg pertama

Symbol ini adalah simbol yang sangat-sangat sinonim dgn gerakan sulit illuminati = freemason = penyembah syaitan


Sedarkah anda yang pelan Bandar ini di inspirasikan atau di ilhamkan berdasarkan simbol-simbol syaitan ini? ia tepat mengikut spesifikasi ,merata-rata dan di mana-mana.



Kemungkinan yang membuat keputusan dalam merancang sesuatu yang penting dalam sesebuah kerajaan bukanlah bidang kuasa seorang pembantu tadbir. Ia juga mungkin bukan bidang kuasa presiden atau perdana menteri seorang sahaja tetapi melibatkan semua jawatan tertinggi kerajaan itu terlibat sama. Lihat video di bawah yang menunjukkan rangka pelan pusat pentadbiran utama dunia yang di bina berdasarkan konsep Freemason.





1 comments:

Anonymous February 8, 2017 at 8:47 PM  

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP