Part 4 (Bohemian) - Bukti Kerajaan Amerika dan Dunia Penyembah Syaitan.

>> Friday, October 1, 2010


Penduduk bumi sudah mececah hampir 7 billion org. ”majoritinya” beragama Kristian selebihnya Islam, Buddha, Hindu, Yahudi dan lain2 agama serta ada juga yang tidak beragama tetapi tahukah anda wujud segolongan manusia yangg menyembah syaitan!!! Dulu di Malaysia juga pernah dikejutkan dengan golongan ini yang dikenali sbgi blackmetal tetapi itu belum dahsyat lagi. Sebenarnya beberapa ketua Negara kuasa besar juga menyembah syaitan!!! Tak percaya? Memang sukar nak percaya... tetapi banyak bukti2 yang menunjukkan mereka khasnya presiden Amerika bukan beragama kristian tetapi sebenarnya menyembah syaitan!!!! 

Beberapa ketua Negara kuasa besar serta orang berpengaruh sejak dulu lagi bekumpul secara rahsia dan berkala iaitu setiap bulan julai di Bohemian Grove. Apa yang dibincangkan disana tidak diketahui yang pasti wartawan Alex jones telah berjaya merakam persembahan pelik pada pertemuan ini kelihatan seolah satu ritual berlatarbelakang patung burung hantu. Benarkah presiden Amerika dan beberapa pemimpin serta tokoh2 terkemuka dunia menyembah syaitan dan menunggu kemunculannya pemimpin mereka iaitu “dajjal”? Anda tentukan sendiri lihat gmbr2,video serta entri pautan yang saya lampirkan.



George bush merupakan salah seorang ahli kelab Skull and Bones AKA bohemian grove dan David Gergen penasihat kepada 4 presiden u.s juga mengaku. Cuba perhatikan dialognya dalam video tadi.



G.Bush di dalam Skull & Bones Society



Pengacara : You both belong to skull and bone the secret society???

George bush: So secret that we can't talk about... first af all i got the nominee

David gergen: I'm a happy member of the bohmian grove...

dia juga mengaku ke bohemian grove cuba pehatikan dialog ini

David Gergen: I are you a christ?? there are "no tresspassing" sign... I have been there before...

Jadi apa pendapat anda, mereka tidak menafikan ahli Skull and Bones dan berkumpul di bohemian grove cuma jika anda membuat sedikit kajian mereka cuma menafikan "ritual" dengan menyatakan hanya persembahan "biasa" tetapi tidakkah anda pelik orang2 dari golongan elit ini sanggup masuk hutan untuk terlibat dalam persembahan ritual tetapi kata mereka cuma macam "persembahan teater" jer macam anda buat masa hari terakhir perkemahan pengakap.





laman pautan






1 comments:

Anonymous February 8, 2017 at 8:49 PM  

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP