Part 2 (Duit) - Bukti Kerajaan Amerika dan Dunia Penyembah Syaitan.

>> Saturday, September 25, 2010


Setiap negara, organisasi, kelab atau pasukan tak kira kecil atau besar dan dari mana2 bidang skali pun mesti ada lambang, bendera atau logonya sendiri. Setiap logo, lambang atau bendera pula sudah pastinya direka bagi mencerminkan negara, organisasi, kelab atau pasukan itu. Inilah yg ingin saya kupas dalam entri kali ini. Lihat gambarajah di atas yg merupakan muka surat belakang duit $1 amerika dan anda akan nampak byk skali perkara2 yg "kebetulan" haha.. ye la tu.. match dgn gerakan illuminati=freemason=penyembah syaitan.

Pertama: lihat 13 bintang kecil kat atas kepala burung helang tu.

cuba anda perhatikan betul2 ape akan jadi jika bintang2 kecil itu disambungkan dgn garisan..

simbol2 diatas sangat sinonim dgn gerakan illuminati=freemason=penyembah syaitan

Kedua: lihat lak gambar piramid kat duit $1


piramid ni sinonim dengan illuminati=freemason=penyembah syaitan sebab piramid ini adalah carta organisasi gerakan ini dan yang peliknya ia bukan sama bentuk sahaja tapi ia sama secara spesifik dan tepat!!!! piramid carta organisasi illuminati ada 13 tingkat!!! dan satu piramid dengan simbol mata "syaitan yg mereka sembah" skali lagi ia "kebetulan" sama dan sebijik.. dgn simbol dlm duit $1 yg ada (13 lapisan batu bata + 1 piramid bermata satu)

Ketiga: lihat tingkat 1 piramid tu dia tulis MDCCLXXVI

dalam nombor roman
M=1000
D= 500
C=100
L=50
X=10
V=5
I=1

cuba korang kira... 1000+500+100+100+50+10+10+5+1= 1776

Wahh!!! kebetulan la... gerakan illuminati nie mula "di temui" pada 1776 walaupun gerakan nie sebenarnya wujud lama sebelum tu tak tau bila... Mereka je yang tahu sebab gerakan ini adalah gerakan rahsia yg paling sulit dan lama... serta sangat berpengaruh dan bahaya kerana banyak bukti2 yg menunjukkan gerakan ini la yg bertanggungjawab dalam byk peperangan yg berlaku di dunia sebelum nie dan yg akan datang "world war III" yg akan aku tulis dlm entri2 yg akan datang. korang tengok la sendiri bukti2 nye dia org tgh nak mulakan peperangan yg dahsyat ini.

bukti yg ke-4 dlm dollar Amerika yg boleh dikaitkan dgn “Satanism=penyembah syaitan” adalah kehadiran “Owl=burung hantu” yg sgt sinonim dgn illuminati=freemason=penyembah syaitan yg dlm kepercayaan mereka symbol kepada setan pompuan bernama Lilith

aikk heran hmm.camne le ade kat situ kebetulan lagi...

Owl nie gak sinonim dgn patung besar yg terletak di satu kawasan hutan di di california iaitu bohemian grove tmpt berkumpul org2 yahudi yg paling berpengaruh di dunia termasuk presiden Amerika!!! mengadakan aktiviti “perkhemahan tahunan” iaitu setiap bulan julai sejak 120 tahun yg lalu!!!! sambil mengadakan persembahan “teater” ala2 ritual kuno yg dia org cakap ala persembahan “teater” biasa2 jer cam korang wat masa camping persatuan pengakap masa sekolah dulu2
kebetulan lagi... byk lak kebetulannye yer



NOTA: terdapat terlalu byk bukti yg boleh kaitkan kerajaan Amerika dan dunia dengan illuminati=freemason=penyembah syaitan seluruh manusia khasnya umat islam dalam bahaya.

Terlalu byk bukti yg menunjukkan tragedi 11.9.2010 atau nama glamor dia 911 kerja org dalam "inside job". Search jer... 911 "inside job" pasti anda tak larat nak baca kerana terlalu banyak selain itu tahukah anda ada perkara2 dlm dollar Amerika yg juga "kebetulan" berkait dgn tragedi 911.hah? lihat gmbr, video dan laman pautan yg aku sediakan dan kamu fikir la.


Sebelum kamu kata "duit ini dah direka lama dah... berpuluh tahun dah... takkan la dia org dah plan nak runtuhkan WTC berpuluh tahun dulu kot??? ishh takkan kot... kebetulan dan imiginasi jer.. tu..." sebelum kamu cakap sedemikian cuba lihat gambar dibawah.

Duit ni versi baru diperkenalkan pada 24.9.1998 iaitu 3 tahun sebelum
tragedi 911 yg berlaku pada 11.9.2001 perhatikan gmbr bangunan white house diubah ke pandangan jika dilihat dari arah utara "white house north side view"

klik pautan dibawah utk keterangan lanjut
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_twenty-dollar_bill



Nota: mereka illuminati=freemason=penyembah syaitan yg melakukannya "it happen before and it will happen again" mereka akan mengulangi semula!

3 comments:

nursingstikes March 13, 2011 at 2:56 PM  

good blog. follow, chat box, coment http://stikeshealthnurse.blogspot.com
http://www.linkstoxx.com/invite-accept.php?profile_id=12613
http://apps.facebook.com/easycash-usd/?refid=100001041095779&ref=link

Anonymous May 30, 2011 at 2:04 PM  

SAYA SETUJU SANGAT2.. MENGENAI SEJARAH TAMADUN MANUSIA PN SAMA... ADE KER PATUT MANUSIA DULU X PAKAI BAJU, XDE RUMAH..HAHAHA KELAKAR... HABIS NABI ADAM IALAH MANUSIA PERTAMA DAH ADA PAKAIAN,RUMAH (KAABAH) AL-AQSA (BANGUNAN)N LAIN2 PERALATAN YG LEBIH CANGGIH DARI KITA SKG NIE.. CTH: BAHTERA NABI NUH N SEBAGAINYA... KLU NAK TAHU OSAMA LADEN TUE ORG2 DIA JUGAK,DIA ADALAH CIA AMERIKA... MG PATUT MATI PON...

Anonymous February 8, 2017 at 8:50 PM  

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP