Intro - Bukti Kerajaan Amerika dan Dunia Penyembah Syaitan.

>> Saturday, September 18, 2010




assalamualaikum...tujuan entri bersiri bukti kerajaan Amerika dan dunia penyembah syaitan adalah utk menyedarkan seramai mungkin manusia khasnya umat islam tentang bahaya gerakan illuminati. Aku sengaja menggunakan gelaran penyembah syaitan kerana hasil pemerhatian aku masih ramai yg x tau langsung tentang illuminati ini.

Di inspirasikan dari dokumentari The Arrivals tetapi lebih menfokuskan memberi bukti dari penerangan yg panjang lebar kerana byk blog yg aku temui menceritakan dgn panjang lebar dan lebih kepada sejarah.Bukan berniat nak merendahkan siapa2 atau mana2 blogger tetapi pendapat aku kita kena fokus kpd mewujudkan kesiapsiagaan "readiness" yg tinggi org ramai kerana rancangan illuminati sudah hampir kekemuncaknya!!!! 

MATLAMAT

1.Memdedahkan bahaya illuminati=penyembah syaitan kpd seberapa ramai yg mungkin

2.Meransangkan pembaca turut serta mendedahkan bahaya illuminati=penyembah syaitan kpd seberapa ramai yg mungkin bukan sekadar membaca sahaja

3.Cuba mempopularkan isu ini supaya lebih ramai blogger turut menulis tentang isu ini dengan harapan isu ini akan membanjiri ping site serta menjadi topik hangat di media elektronik dan cetak.

4.Mendedahkan identiti sebenar musuh:

selama ini org islam sering dilaga-lagakan dgn org kristian padahal punca semua masalah ini adalah yahudi fokuskan lagi yahudi zionis=israel dgn agen2 mereka iaitu illuminati ,freemason dan byk lagi group yg sama di seluruh dunia

5.Berusaha meyakinkan bukan islam bahawa musuh kita sama:

walaupun kita berbeza pendapat tentang tuhan tetapi kita mempercayai kewujudan tuhan serta menyeru kebaikan manakala yahudi=illuminati=freemason dll mereka penyembah syaitan serta menyeru kejahatan.

6.mengelakkan perpecahan dan berusaha menyatukan:

musuh kita adalah yahudi fokuskan lagi yahudi zionis=israel dan illuminati=freemason dan seumpamanya.Walupun ada juga setengah kelompok yg secara sedar atau x sedar menyokong zionis ya!!! memang ada isu disitu dan menyedarinya tetapi saya berpendapat ketepikan dulu sekejap kerana musuh kita zionis sgtlah besar dan kuat di mana utk mengalahkannya memerlukan penglibatan dari semua kelompok masyarakat.

7.Meningkatkan kesiapsiagaan "readiness" org ramai spiritual,mental dan fizikal:

ditegaskan disini bahawa org islam bukan pengganas kita tidak memulakan perang tetapi kita menamatkannya!!!! berdasarkan kajian aku rancangan illuminati ini sudah sampai kekemuncaknya!!! mereka sebenarnya sudah menetapkan tarikh akhir "date line" bg projek mereka NEW WORLD ORDER akan dikupas nanti.. biar mereka mulakan dulu!!! diulangi biar mereka mulakan dulu!!! sebaik sahaja ia dimulakan dgn kesiapsiagaan "readiness" yg tinggi kita akan keluar dgn yakin menjulang panji-panji hitam kerana pendapat aku jika anda peduli tentang isu ini anda lah di antara tentera-tentera panji-panji hitam itu kelak...ALLAHUAKHBAR!!!!



Akan datang Panji-panji Hitam dari Timur, seolah-olah hati mereka adalah kepingan-kepingan besi. Sesiapa mendengar tentang mereka, hendaklah datang kepada mereka dan berbaiatlah kepada mereka, sekalipun merangkak di atas salji.
(Al-Hafiz Abu Naim)




Ada berbagai pendapat tentang siapa panji-panji hitam dari timur ini pada pendapat aku siapa sahaja yg berada disebelah timur yg tahu dan peduli dgn isu ini merekalah tentera panji-panji hitam itu tidakkah anda perasan sesiapa yg mengetahui dan peduli tentang hadith ini baik individu atau kumpulan secara x langsung mengibarkan panji2 dgn warna yg sama.Bukankah Allah telah menyematkan diminda pejuang-pejuangNya agar menggunakan panji hitam sebagai panji pasukan dan menyeru jika melihat panji hitam supaya bersatu!!! kerana salah seorang pemuda yg mengibarkan panji-panji hitam itu adalah imam mahdi .Sesungguhnya kumpulan2 kecil ini akan bersatu menjadi satu ketumbukkan tentera yg besar dan kuat sehingga apabila ia keluar dari khurasan tidak mampu dihalang sehingga dipacakkan di ilya.Dialah Allah yg mengajar manusia dgn kalamNya(kata-kata) sesungguhnya benarlah kekuasaanNya membentuk tentera dgn hanya menyeru!

surah YA- SIN ayat 82:

Sesungguhnya keadaan kekuasaanNya apabila Ia menghendaki adanya sesuatu, hanyalah Ia berfirman kepada (hakikat) benda itu: ” Jadilah engkau! “. Maka ia terus menjadi.

Sabda Nabi SAW, Apabila keluar Panji-panji Hitam dari arah Khurasan, tidak akan ada sesuatu apa pun yang dapat menghalangnya hinggalah dipacakkan di Ilya.
 (At-Tarmizi)

Mutiara Kata

1.Perang umpama permainan catur "chess" target utama adalah "the KING" tewasnya ia maka tamatlah permainan

2.Strategi yg baik adalah mengecilkan musuh kerana matlamat "the KING" adalah memenangi permainan dia tidak peduli berapa ramai askarnya mati

3.Tumpukan pada ketuanya!!!mati ketuanya askarnya akan hilang arah bagai kambing yg tiada pegembalanya

4.Perkara yg paling penting dlm peperangan adalah mengenali musuh

nota khas utk agen illuminati: anda terlalu bangga dengan kebijaksanaan anda dan terlalu memperlekeh dan meremehkan umat islam tidakkah anda sedar siapa yg kami sembah!!! Dialah Allah yg menciptakan anda sebijak itu dan Allah juga berjanji membantu kami menghancurkan anda!!!




Bersama-sama kita islam dan bukan islam memerangi illumianti=penyembah syaitan

nota: umat islam betul2 dlm bahaya saya punya byk bukti bukan cakap kosong selamat membaca semua entri berkaitan isu ini hak cipta tidak terpelihara digalakkan copy

6 comments:

Anonymous January 16, 2011 at 6:59 PM  

asalammualaikum mintak izin share copy n paste...

faisal March 17, 2011 at 9:20 AM  

assalamualikum...saya sgt menyukai tulisan2 & pandangan2 sahabat..betul2kena dengan jiwa saya..mintak kebenaran untuk copy n paste di blog saya..bagi menyebarkan ilmu dan menyampaikan kebenaran kepada sahabt2 yang belum sedar..sebagai jihad kita di akhir zaman.
semoga kita memperoleh pahala yang berterusan & berkekalan walaupun kita mati nanti,dengan sebaran ilmu ini.InsyaAllah

Zharif Alimin March 17, 2011 at 10:43 AM  

wslm..

itu la matlamat kita.

boleh copy.. xda masalah :)

Anonymous April 17, 2011 at 2:23 PM  

talam bermuka dua. 'kristian bukan musuh kita'. knyataan tu agar bsatu menentang yahudi, pastu serang blik kristian.
nak tahun sape sebenar yahudi/israel tu? http://www.templemount.org/quranland.html

Miecyber May 10, 2011 at 8:09 PM  

Semuga kita semua selamat dari fitnah dajal..

Kembara Berakit Antarabangsa Sungai Pahang 2011

Anonymous February 8, 2017 at 8:47 PM  

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP