Fikirkan, Adakah Kamu Terlepas Dari Permainan Dunia?

>> Wednesday, September 22, 2010

Phase 3 meupakan satu lagi dokumentari mengagumkan dari Noreaga & Achernahr yang juga pengarah bagi siri The Arrivals, dan The Divine Book. Siri ini akan cuba mendedahkan kepada para penonton tentang kehidupan duniawi kita yang penuh dengan penipuan dan ketidakadilan. Dari penajajahan imperialisme hinggalah ke cara makanan harian kita diproses, semuanya dikawal oleh sebuah sistem yang cuba memesongkan kita dari kehidupan yang sebenar. Terima kasih pergi kepada Noreaga & Achernahr kerana bertungkus-lumus menghasilkan siri ini.

This New series will attempt to uncover and explain the world of GOG AND MAGOG like no series has done before. It is a very well researched series, that will explain the Big Picture to the viewer, in order to reach a clearer understanding of the world we live in today. 

Many have attempted to shed light on the subject of GOG AND MAGOG in the past, whether from the historical, the Christian, Jewish or Muslim perspective, but always failed to fill in the gaps. This series will do this subject justice once and for all.

Edited and Produced by Bushwack
Bushwack Productions presents Gog and Magog




















2 comments:

Anonymous February 15, 2012 at 10:40 PM  

kepada para wanita Islam, janganlah mencontohi pemakaian celak yang mengikut lambang dajjal supaya aqidahmu tidak terpesong tanpa kamu sedari

Anonymous April 6, 2012 at 12:15 PM  

Phase 3 Part 3&7 telah di LOCK oleh Youtube. Harap dapat kembali. Sememangnya usaha memberi kebenaran yang nyata dirosakkan oleh mereka sedaya upaya. Sedarlah dari lenamu..

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP