Zeitgeist : Dokumentari Yang Menggoncang Kristian

>> Sunday, December 6, 2009

Dokumentari Zeitgeist ni telah menafikan asas-asas dalam kepercayaan kristian. Zeitgeist telah mempersoalkan hari krismas, salib dan bermacam-macam lagi. Dokumentari ini dipersembahkan dalam fakta yang mudah di fahami.

Walaupun dokumentari ini dibuat oleh pihak Athies, namun setiap persoalan yang ditimbulkan dapat dijawab di dalam islam. Ini menguatkan lagi kepercayaan kita terhadap Islam. Selamat menonton.

Zeitgeist : The Greatest Story Ever Told

2 comments:

Unknown July 28, 2011 at 2:58 PM  

mari kita memuji ALLAH

Anonymous February 8, 2017 at 9:03 PM  

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP