Ultrabunyi Membuktikan Kebenaran Al-Quran

>> Friday, October 30, 2009

Di mana bayi itu belajar Sujud? di sekolah? di universiti? Adakan dari dirinya sendiri? sedangkan berakal pun belum. siapa yang mensujudkan bayi itu? Subhanallah..Manusia yang punya akal taknak sujud, baby yg belum tahu apa-apa pula yg sujud.Itulah fitrah manusia, manusia dilahirkn dalam islam. dalam keadaan sujud kepada Allah. Manusia dilahirkan dalam keadaan suci tanpa sebarang dosa dan keadaan dan ibu bapa yang akan merubah agama anaknya.

Tanpa kita sedari, bayi di dalam kandungan akan sujud seperti umat Islam bersembahyang di dalam rahim ibunya apabila didengari bacaan Al_Quran. Inilah Kebesaran Allah S.W.T yang menjadikan manusia untuk sujud dan patuh kepada Nya.

Di dalam video di bawah menunjukkan bayi berada dalam keadaan bergerak-gerak sebelum dibacakan Al-Quran. dan keadaan berubah sejurus Al-Quran didengarkan.



1 comments:

Admin May 20, 2011 at 5:30 PM  

Assalamualaikum....

Pernah dan masih dipraktikkan oleh salah satu pengusaha ternakkan lembu secara fidlot di Malaysia iaitu memperdengarkan bacaan AlQuran di dalam kandang lembunya itu.

Usahawan (semestinya beragama Islam) itu mendapati bahawa lembunya itu menjadi lebih tenang dan mudah diselenggara, juga menghasilkan banyak susu serta lebih sihat.

Secara terlangsungnya para pekerja di kandang lembu secara fidlot itu juga mendapat manfaat dari diperdengarkan bacaan Al Quran...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP